Posted by / marți, 11 decembrie 2018 / 1 Comentariu / , , , , , , , , , ,

Plan de supraviețuire financiară de sărbători


    Lăsând deoparte emoțiile cu care unii dintre noi așteptăm perioada Crăciunului și a Anului Nou trebuie să ne mai gândim și la partea financiară, alt aspect mai puțin plăcut cu care vin sărbătorile cu pricina. Dacă bugetul este limitat, căci nu toți avem norocul de a avea un portofel al cărui conținut nu se termină niciodată sărbătorile ar putea pune ceva probleme. E destul de greu, financiar vorbind, să acoperi absolut toate cheltuielile care apar în luna decembrie: cadouri pentru soț, pentru copil, pentru părinți, socri, bunici, alte neamuri cărora e musai să le iei câte ceva, educatoare, învățătoare, profesoare, obligații de la locul de muncă etc. Pe lângă tot sacul de cadouri pe care trebuie să îl cumperi mai e musai să aranjezi și o masă de Crăciun, să mai cumperi o friptură, să mai coci 10 cozonaci, asta dacă nu îi iei gata făcuți, să mai faci și o sarma cu afumătură. Dacă mai ai și invitați situația stă cam nasol și trebuie să te gândești tare bine ce buget ai.



    Cred că cea mai bună soluție pentru a supraviețui asaltului financiar din luna decembrie ar fi să începi să pui deoparte câte ceva chiar din ianuarie, în așa fel încât să nu simți ce te lovește de sărbători. Glumă sau nu, cred că asta e singura soluție pentru gaura din buget destul de măricică fiindcă în România actuală nu toată lumea are șansa de a primi o primă de Crăciun ceva mai consistentă încât să acopere toate cheltuielile. Planul de cumpărături de Crăciun ar trebui alcătuit undeva prin luna iulie în așa fel încât în decembrie să nu fii zorit și nevoit să faci cele mai proaste alegeri în ceea ce privește cumpăratul de cadouri. A face liste de cumpărături încă din vară sau chiar imediat după perioada sărbătorilor e chiar o idee foarte bună căci comercianții vor scădea prețurile semnificativ după Anul nou, cu frica de a nu rămâne cu stocuri mari de marfă. Probabil sună extrem de ciudat ceea ce spun dar, ca un exemplu, dacă vrei să cumperi un brad artificial, cu siguranță va fi mult, dar mult mai ieftin în ianuarie când nu va mai cumpăra nici naiba un brad de Crăciun, astfel îl ai pentru anul următor sau, fiind artificial, chiar pentru anii următori. În privința cadourilor, fie aloci în fiecare lună o sumă mică, în așa fel încât să nu simți povara financiară în decembrie, fie încerci să achiziționezi din timp cadourile, reduceri fiind tot timpul anului la tot soiul de produse. Cu siguranță se poate cumpăra un puzzle pentru copil și în luna mai și ținut în debara până în decembrie, puzzle pe care vei da mult mai puțin în mai decât în decembrie, când toți comercianții au tendința de a scumpi produsele. Cadoul pentru soacră nu trebuie luat pe 20 decembrie, poți, la fel de bine, să îl iei și în iunie și în cazul acesta existând reduceri dacă cumperi un șal de iarnă în mijlocul verii. Aceeași procedură poate fi aplicată la absolut toate cadourile, pot fi luate la salariu, din bonurile de masă, când se primește o primă sau în funcție de disponibilitatea financiară a fiecăruia. Cadourile mai pot fi luate de Black Friday, se pot pândi oferte și luate în aceea perioadă sau ori de câte ori mergem într-un magazin și găsim o ofertă de nerefuzat. În felul acesta vom fi scutiți și de multiplele drumuri pe care le vom avea de făcut și nu vom resimți atât de crunt cumpărarea de cadouri, atâta timp cât o vom face eșalonat.



    Eu am făcut asta anul acesta în ceea ce privește cumpăratul de alimente oarecum neperisabile, cozonaci, bomboane, niște borcane cu murături, legume congelate, alcool, ceva cadouri pentru copii. Am început să le cumpăr din luna octombrie și pot spune că atunci când am fost la cumpărături în decembrie lista era considerabil mai scurtă, luând doar strictul necesar. Nu am făcut asta încă cu achiziționarea de cadouri pentru ceilalți membri ai familiei însă o voi lua în calcul anul ce vine. Nu știu dacă am să umblu chiar de pe 3 ianuarie prin magazine în căutarea cadoului perfect însă, cu siguranță, din luna iulie am să încep să aplic ceea ce am scris aici. Cel puțin voi avea timp 6 luni de zile să găsesc cadoul potrivit fiecărei persoane, nefiind sub influența sărbătorilor când avem tendința de a cheltui fără măsură doar pentru că e decembrie.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , , ,

Un comentariu:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]