Posted by / luni, 27 februarie 2017 / 18 Comentarii / , , , , , , , ,

Conflictul dintre generații

    Probabil că este cel mai vechi conflict, vechi de când lumea, și cel mai dificil de gestionat fiind implicată latura sentimentală. De când mă știu mă aflu într-un conflict cu cei vârstnici, cel mai adesea apropiați mie. Când eram copil eram relativ neascultătoare, nu pot spune că am fost genul de copil pe care unde îl pui acolo stă. Adolescentă fiind am avut perioada mea de rebeliune în care mă războiam cel mai adesea cu părinții mei. Acum sunt adult și văd că nici gând ca răfuiala asta continuă să dea vreun semn că s-ar opri. Mă aflu în situația în care încă pare că îmi e frică de mama și am senzația că la aproape 40 ani sunt privită ca fiind un copil iresponsabil. În ciuda faptului că am propria familie, în relațiile cu părinții mei resimt uneori o jenă și am tendința de a ascunde anumite lucruri numai pentru a nu mai genera un alt conflict care va duce la un alt conflict și așa mai departe. Și tot vorbind eu cu unul, cu altul, am avut surpriza să constat că nu sunt singura în această situație. Odată ajunse mame avem tendința de a ne schimba atât de tare? Vreau să cred că maternitatea nu aduce cu ea și calitatea de a deveni cicălitoare și răutăcioasă. Sau odată cu vârsta se petrec anumite schimbări în comportamentul nostru, schimbări de care nu suntem pe deplin conștienți? Aud din ce în ce mai des de adulți, fie femei fie bărbați care nu mai vorbesc cu familiile lor de ani buni și încerc să îmi dau seama ce se poate întâmpla atât de grav încât să nu mai vorbești cu părintii? Sunt părinte la rândul meu și nu aș vrea ca comportamentul meu viitor să îmi determine copilul să nu mai dorească să mă mai vadă. Cine greșește de fapt în relația copil-părinte? Copilul care, adult fiind, nu se mai supune autorității părintești sau părintele care are tendința de a-și vedea odrasla tot un prunc și nu acceptă faptul că fiul /fiica e un om, un om mare și care trebuie să își asume responsabilitatea propriilor fapte? De ce se supără părinții noștri pe noi chiar la această vârstă? Pentru că și-au pierdut controlul asupra noastră sau pentru că stă în firea de părinte tendința de a controla lucrurile și de a ști mai bine orice lucru? Mă uit chiar și la mine și observ că, de cele mai multe ori, încerc să îi impun copilului anumite lucruri și îi spun răspicat că e mai bine să facă ca mine pentru că eu știu mai bine. Fac lucrul acesta pentru a-l proteja și dacă presupun că va învăța din greșelile mele îi va fi mai bine? Sau în chimia noastră de părinte se activează ceva care ne face să credem că suntem atotștiutori?! Evident că nu generalizez, cunosc și cazuri de relații părinte-copil extrem de armonioase dar observ cu tristețe că sunt din ce în ce mai rare. Îmi doresc foarte tare, uitându-mă la mamele cunoscuților mei, ca la vârsta lor să nu ajung așa. Îmi doresc să pot fi prietena copilului meu, în măsura în care se poate. Și mi-aș dori să fiu atât de deschisă și senină,să nu îl determin pe flăcăul meu să îmi ascundă lucruri și să fie închis în relația cu mine . Probabil veți spune că părinții știu mai bine. Nu contest veridicitatea afirmației dar părintii sunt și ei oameni și pot greși, a greși doar e omenește. Aşa cum și noi, copii fiind, putem greși. Probabil rezolvarea acestui conflict stă în puterea de a lăsa fiecare de la el și a accepta și personalitatea celuilalt și a-i accepta și celuilalt punctul de vedere. Dacă fiecare dintre noi am avea un nivel de toleranță ceva mai mare nu s-ar mai ajunge la certuri și discuții ireconciliabile și conflictele nu ar mai escalada așa, ajungându-se la tristele situații în care uităm că avem părinti sau copii. Și de oricare parte ai fi cred că toleranța este cuvântul cheie și iubirea necondiționată. Indiferent ce ar face celălalt, dacă ești părinte acceptă alegerile copilului tău, în măsura în care alegerile sale nu îi dăunează integrității fizice și morale și dacă poți să îl sprijini, fă-o fără reproșuri și condiționări, iar dacă ești copilul, indiferent de vârstă, acceptă micile schimbări de comportament ale părintelui, schimbări ce survin odată cu vârsta și de care cred că nu e nimeni scutit.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , ,

18 comentarii:

  1. Vreau doar ca întreaga lume să știe despre acest aparat de vrajă pe care l-am întâlnit cu ceva timp în urmă, nu pot să spun tot ce a făcut pentru mine. soțul meu m-a părăsit acum 2 ani cu copiii mei. Navigam pe internet când am întâlnit online mărturia acestui om minunat, am decis să încerc și soțul meu s-a întors acum și suntem fericiți din nou, nu pot pune tot ce m-a ajutat în scris, tot ce pot spune este mulțumesc foarte mult, sunt foarte fericit și m-a asigurat că face o mulțime de magie, inclusiv

    1. Vrajă de dragoste
    2. Vrajă de putere
    3. Vraja de succes
    4. Soarta sarcinii
    5. Vraja căsătoriei
    6. vrăji pentru un loc de muncă bine plătit
    7. Vraja de protecție
    8. vraja pentru a câștiga un proces în instanță
    9. vrăji de noroc etc.

    Dacă aveți nevoie de ajutorul drojdiei Dr. Ajayi, contactați-l pe această adresă de e-mail (drajayi1990@gmail.com) sau adăugați-l pe numărul de WhatsApp / Viber +2347084887094 și discutați problema cu el. Este un om bun și îi voi fi întotdeauna recunoscător.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt atât de mândru și fericit că sunt aici pentru a împărtăși această remarcabilă, minunată și extraordinară mărturie, pur și simplu nu-mi vine să cred acum că fostul meu este aici cu mine, cerșind toate faptele lui rele, spunându-mi cum s-a simțit gol tot timpul era plecat, m-a părăsit și m-a rănit atât de mult după un divorț care s-a întâmplat acum câteva luni. Și toată această minune s-a întâmplat imediat după ce i-am cerut doctorului Egwali ajutor, sunt cea mai fericită femeie din lume astăzi, aș spune că o voi avea din nou pe fosta mea lângă mine. Este un miracol pentru mine și familia mea și plăcere eternă și veselie. Sunt atât de fericit acum și nu știu cât să-mi exprim recunoștința și aprecierea față de Dr. Egwali. Îl recomand cu tărie dacă aveți nevoie de ajutor imediat, deoarece este garantat, aveți încredere în mine.
    Trimiteți-l astăzi prin e-mail /dregwalispellhome@gmail.com sau prin
    WhatsApp: +2348122948392

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulțumesc foarte mult DOCTOR ISIKOLO pentru că l-ați făcut pe fostul meu iubit să revină la mine. Scriu această minunată mărturie cu privire la acest om. Mi-a îndeplinit toate dorințele. Iubitul meu și cu mine ne-am întâlnit mai mult de 3 ani și, deși am avut atâtea certuri, dar nu ne-am gândit niciodată la o despărțire. Într-o zi, m-a sunat la telefon spunându-mi cum este obosit de relație și nu poate vedea nicăieri spre care ne îndreptăm. Au trecut luni și iubitul meu nu m-a mai contactat și nu am mai auzit de el și telefonul său mobil a fost deconectat. Știam că trebuie să caut ajutor din cauza atâtor dragoste pe care o am pentru el. Am contactat acest mare jucător de vrăji pentru că nu am mai contactat niciodată pe nimeni și vă spun că după 2 zile de contact, fostul meu iubit m-a sunat și mi-a cerut să mă vadă și a doua zi dimineață și suntem fericiți împreună cu ajutorul acestui mare vrăjitor numit DOCTOR ISIKOLO. Am promis să vă manifest lucrările tuturor și vă rugăm să contactați acest om pentru a vă ajuta la: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp lui la el la: +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale autentice. Sunt Zara Matteo pe nume. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR ISIKOLO îi ajută pe ceilalți, am decis să îl contactez. ca să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile așa cum mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci mi-a sunat fostul. Domnule Suntem mai mulțumiți acum ca oricând. Totul arată perfect și atât de natural! Mulțumesc mult domnule pentru vrăjile tale autentice și incontestabile de reuniune. aici din nou E-mailul său: isikolosolutionhome@gmail.com Îl poți și WhatsApp pe +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  5. VRAJELE DE IUBIRE CARE FUNCȚIONEAZĂ ÎN PERFECȚIE ȘI RĂMÂNESC PERMANENT PENTRU TOT.
    Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă. Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternic doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care mă chinuiau inima. Eram rănit și confuz. Am avut nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am dat peste un site unde am văzut că DR ISIKOLO, un jucător de vrăji, poate ajuta la întoarcerea iubitorilor. L-am contactat și mi-a făcut o rugăciune specială și vrăji. Spre surpriza mea, după 2 zile, soțul meu s-a întors acasă. Așa ne-am reunit din nou și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie. Puteți, de asemenea, să îl contactați pe DR ISIKOLO, un puternic jucător de vrajă pentru soluții pe contactul său isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  6. Voi fi pentru totdeauna îndatorat marelui DOCTOR ISIKOLO pentru repararea căsătoriei mele rupte. După ce soțul meu m-a părăsit pentru amanta lui timp de 3 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi-a făcut cunoștință cu el. La început, am fost sceptic în privința lui, pentru că am auzit multe despre falsele vrăjitoare, dar mi-am lăsat îndoielile în spate, pentru că eram disperat să-l recuperez pe soțul meu și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a spus să fac. Acum soțul meu s-a întors la doar 48 de ore de la contactarea lui și dragostea și fericirea au fost restabilite. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut în toată lumea. De asemenea, este specializat în vrăji de protecție, vrăji de loterie, vrăji de înălțime E.T.C. Conectați-vă acum la DOCTOR ISIKOLO, prin e-mailul său: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți să-l WhatsApp și la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună ziua tuturor, acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodată și trebuie să împărtășesc această mărturie minunată. Vreau doar să spun mulțumiri lui DR ISIKOLO pentru că mi-a luat timp să mă ajute să arunc vraja care o readuce pe fostul meu iubit care a pierdut brusc interesul pentru mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și mai fericiți decât niciodată. Am fost cu adevărat uimit și șocat când a făcut treaba pentru mine și în 48 de ore după aceea, Kris s-a întors la mine acasă și a început să implore iertare și să-l accept înapoi .. Sunt într-adevăr lipsit de cuvinte și nu știu cât să-ți transmit aprecierea mea DR ISIKOLO ești un Dumnezeu trimis pentru a restabili relația ruptă. Îi place profund să-i ajute pe oameni să-și îndeplinească dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-i readucă pe foștii lor iubiți, să oprească relațiile abuzive, să găsească succes, să atragă fericirea, să găsească sufletele pereche și multe altele. Contactați-l astăzi și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vraji de dragoste. Oferă cele mai bune rezultate în aruncarea vraji. Trimiteți un e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți să-l WhatsApp și la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  8. Din abundența inimii, gura vorbește. Numele meu este Valentino Emil. Fostul soț al soției mele a folosit o vrajă asupra soției mele și ea s-a întors la el. Am simțit inima frântă pentru că nu știam cum să o recuperez. Am făcut tot ce am putut pentru a o readuce cu prietenii ei apropiați, dar nimic nu a funcționat. Așadar, la locul meu de muncă, am încercat să caut ajutor online și am găsit diverși martori ai modului în care un doctor Isikolo a fost fidel și de ajutor cu vrăjile sale. Am încercat luând legătura cu el și i-am explicat problema mea. Doctorul Isikolo m-a ajutat cu o vrajă pentru mine care mi-a readus soția în 48 de ore după ce l-am contactat și a fost într-adevăr un miracol. El m-a asigurat că nimic nu ne poate despărți din nou și, de atunci, am fost plin de bucurie alături de soția mea. Contactați-l astăzi pentru orice fel de ajutor, El este gata să vă ajute. prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp/Viber lui la: +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  9. SERVICII PRESTATATE DE DR. WALE
    (1) Dacă îți dorești fostul înapoi.
    (2) Pentru a vindeca HIV/SIDA sau boli asociate
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei ca femeile/bărbații să alerge după tine.
    (5) Dacă vrei un copil.
    (6) Sunteți antreprenor și doriți să câștigați un contract
    (7) Vrei să-ți lege soțul/soția să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de ajutor spiritual.
    (9) Ați fost înșelat și doriți să recuperați banii pierduti.
    (10) Opriți divorțul
    (11) Ritualul de invocare a banilor
    (12) Pentru a verifica dacă iubitul tău online este real
    (13) Pentru a verifica dacă împrumutul dvs. online este real
    (14) A fi foarte strălucitor
    (15) Dacă sunteți în căutarea unui loc de muncă bun
    (16) Dacă ești bătrân și vrei să arăți tânăr
    (17) Dacă vrei să fii liber de amenințările cu moartea
    Si multe altele..
    Contactați DR WALE pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. UN MARE VORGITOR CARE M-A AJUTAT să-mi aduc înapoi fostul meu iubit
    Ce vrăjitor minunat și simplu care mi-a readus bucurie și fericire în viața mea!!! Dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc lui DR WALE pentru munca grozavă pe care a făcut-o în viața mea, El a adus fericirea înapoi în viața mea, n-am crezut niciodată în vrăjitorii până când viața mea s-a prăbușit când iubit de șase ani a decis să renunțe aproape când doream să ne căsătorim. Am avut o astfel de cădere emoțională, în măsura în care nu am putut face nimic rezonabil din nou, după trei luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte la un vrăjitor online numit DR WALE, mă prezint lui DR WALE, un adevărat vrăjitor. . În mai puțin de o săptămână am văzut minuni, iubitul meu s-a întors la mine și viața mea s-a întors exact ca un puzzle finalizat, iar după o lună ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine pentru că am crezut că am pierdut. el pentru totdeauna. Vă mulțumesc, DR WALE, pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea și rezultatele rapide și precise. DR WALE contact WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt foarte fericit să împărtășesc această mărturie uimitoare, am fost rănită și am fost frântă când soțul meu m-a lăsat cu copilul nostru, am fost confuză și nu știam ce să fac, l-am iubit atât de mult, am încercat tot ce am putut să aduc el înapoi, dar tot efortul meu a fost în zadar, într-o zi credincioasă i-am explicat prietenei mele problema mea, iar ea mi-a povestit despre un mare vrăjitor de dragoste numit DR WALE, care a lăsat-o și gravidă când căuta un copil, după ce ea mi-a spus că și eu am intrat online, vezi toate veștile bune despre DR WALE, l-am contactat pe DR WALE prin informațiile de contact pe care mi le-a dat prietenul meu, după câteva ore vrăjitorul mi-a răspuns și mi-a spus să rămân și mi-a dat câteva instrucțiuni despre ce să fac și am făcut exact cum mi s-a spus, spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu, care nu m-a sunat de trei ani, m-a sunat și a început să-și ceară scuze pentru toate greșelile pe care mi le-a făcut și m-a rugat că vrea să se întoarcă. acasă cu mine și cu copiii, acum m-a iubit mai mult decât oricând înainte, respectabilii mei spectatori frați si surorile daca treci prin orice fel de problema contactati DR WALE iti dau garantie 100% ca el va rezolva problemele. contactați-l VIA WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi marelui vrăjitor DR WALE pentru că mi-a adus înapoi dragul soț. Când soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie, trăiam în dureri pentru că îl iubesc atât de mult, nu știam ce să fac, de fapt am fost confuz până când am întâlnit o prietenă de-a mea pe nume Ella și cu mine. i-a spus prin ce trec, apoi mi-a spus să nu-mi fac griji că și ea a trecut prin aceeași problemă, dar în cazul ei a fost iubitul, apoi m-a dus la un spiritist, un vrăjitor, pe nume DR WALE, care a ajutat-o. înapoi pe iubitul ei, Când l-am contactat pe DR WALE pe WhatsApp +2347054019402, i-am spus problemele mele, după aceea, mi-a spus ce să fac și mi-a spus după ce am făcut ce mi-a spus, după câteva săptămâni soțul meu va veni să se târască pe genunchii lui rugându-mă să-l iert. După câteva săptămâni a venit soțul meu și a început să mă roage, nu m-am așteptat să se întâmple așa de curând, am bătut la ușă, când am deschis ușa, spre cea mai mare surpriză, l-am văzut pe soțul meu în genunchi rugându-mă și pe mine și pe noștri. copiii să-l ierte.
    De asemenea, vindecă tot felul de boli, inclusiv pe cea enumerată mai jos,
    1. HIV/SIDA.
    2. HERPES 1/2.
    3. CANCER.
    4. ALS (boala lui Lou Gehrig).
    5. Hepatita B.
    6. HIPERTENSIUNEA.
    7. NUMĂR scazut de spermatozoizi.
    8. ASTMB.
    9. PROBLEMA VIRGINIA.
    10. DIAREE.
    11. GRAND.
    12. herpes rece.
    13. AVC.

    Și a făcut și următoarele vrăji,

    1. vrei o căsnicie bună,
    2. ești politician și ai nevoie de protecție,
    3. ai nevoie de o vrajă de dragoste,
    4. vrei să fii un bărbat sau o femeie bogată,
    5. vrei ca partenerul tău să te iubească,
    6. Cauți soție sau soț,
    7. vrei să lucrezi cu o viză în orice țară la alegere,
    8. ești un om de afaceri sau o femeie și vrei ca afacerea ta să se miște,
    9. vrei ca șeful tău să te iubească,
    10. vrei ca sotul sau sotia ta sa te inchine,
    11 Ai nevoie de un loc de muncă,
    12 Ai nevoie de promovare în locul tău de muncă,
    Oricine are problemele enumerate mai sus ar trebui să contacteze DR WALE, marele vrăjitor. Contactați-l prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Viața mea s-a întors!!! După nouă ani de căsnicie întreruptă, soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi gemeni ai noștri. Am simțit că viața mea era pe cale să se sfârșească, aproape m-am sinucis, am fost emoționat foarte mult timp. Datorită unui vrăjitor numit DR WALE, pe care l-am întâlnit online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, căutam un vrăjitor bun care să-mi rezolve problemele. Am dat peste o mulțime de mărturii despre acest vrăjitor special. Unii oameni au mărturisit că și-a adus fostul iubit înapoi, alții au mărturisit că restaurează uterul, vindecă cancerul și alte boli, unii au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și așa mai departe. Am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Sofia, ea a mărturisit despre modul în care DR WALE și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de o săptămână și a inversat efectul cancerului băieților lor, iar la sfârșitul mărturiei ei, ea a renunțat la DR WALE „WhatsApp: +2347054019402. După ce am citit toate acestea, am decis să discut cu DR WALE. L-am contactat prin WhatsApp: +2347054019402 și i-am explicat problema mea. În doar câteva săptămâni, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți decât înainte. DR WALE este cu adevărat un om talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat... Dacă ai o problemă și cauți un vrăjitor real și autentic care să îți rezolve toate problemele. Încercați DR WALE oricând, acesta este răspunsul la problemele dvs. Iată contactul lui: WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai o neînțelegere cu iubitul tău care a dus la despărțire și ai încercat să te împaci cu el sau ea, dar el/ea nu îți dă un răspuns pozitiv și simți că ceva nu merge bine în relația ta și ai nevoie de o soluție rapidă , contactează DR WALE astăzi și asigură-te ca viața ta amoroasă să revină în bine cu fostul tău, DR WALE m-a ajutat să refac pacea în casa mea, deoarece soțul meu m-a părăsit timp de zece luni și a trăit cu o altă femeie și nu a vrut niciodată să fac. întoarce-te acasă, dar cu ajutorul vrăjitorului DR WALE s-a întors acasă după o săptămână după ce DR WALE a făcut o vrajă puternică de restaurare. Deci, dacă aveți nevoie de o soluție rapidă în relația sau căsătoria dvs. cu ajutorul unui vrăjitor, contactați: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau E.Mail: drwalespellhome@gmail.com

    El poate efectua și următoarea vrajă de mai jos
    1. Vraja de loterie
    2 Vraja de noroc
    3. Vrăjiți pentru a câștiga cazul în instanță
    4. vrajă de sarcină
    etc..

    RăspundețiȘtergere
  15. De ce să te doare capul, de ce să permiti depresiei să te mănânce când poți doar să-l contactezi pe DR WALE pentru ca el să rezolve problemele cu care te confrunți.
    Aveți un dosar în instanță
    Cauți promovare
    Vrei să câștigi un joc jackpot la loterie
    HIV/SIDA dumneavoastră poate fi vindecat
    Suferiți de un accident vascular cerebral
    Suferi de Rac?
    Ai un număr scăzut de spermatozoizi
    Vrei să-ți repari căsnicia ruptă
    Vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit
    Ai o boală/infecție pe care vrei să o vindeci
    Aveți nevoie de un remediu pentru Herpes Simplex Virus 2/PCOS
    și așa mai departe și așa mai departe.
    contactați-l pe DR WALE astăzi, vă voi aduce înapoi toată fericirea și vă voi face fericit din nou.
    Contactați DR WALE pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Salutare prieteni, o mărturie minunată și uimitoare despre un mare vrăjitor pe care îmi place foarte mult să o împărtășesc. Să-mi recuperez soția este ceea ce mă așteptam mai puțin și nu mi-am putut imagina niciodată. Eu și soția mea suntem căsătoriți de cinci ani și trăim fericiți, dar dintr-o dată s-a schimbat complet și s-a îndepărtat de mine și nu am știut niciodată ce se întâmplă, am încercat să o întreb, dar ea a refuzat să-mi spună ce se întâmplă. problema este, și pe măsură ce timpul a trecut ea a căutat să divorțeze. Eram atât de îngrijorat și confuz și am făcut tot posibilul să o recuperez, dar nu a fost ușor, am crezut că s-a pierdut orice speranță și, în timpul căutării mele de ieșire, un prieten de-al meu care a avut o problemă similară mi-a spus despre un mare vrăjitor numit DR WALE, care l-a ajutat să-și recapete și soția. Nu am crezut niciodată în vrăjile în toată viața mea sau în magie, pentru că nu m-am gândit că va funcționa, dar am încercat să-i dau acestui om o șansă și, spre cea mai mare surpriză, a făcut o vrajă asupra mea, dar astăzi suntem din nou împreună într-o casă minunată. cu trei copii frumoși. Suntem din nou fericiți împreună și folosesc această ocazie pentru a spune oricui trece printr-o situație similară să-l contacteze pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Aveam probleme serioase în relația cu iubitul meu și asta l-a determinat să se mute în apartamentul prietenului său. Totul s-a înrăutățit pentru că a început să meargă frecvent în baruri și cluburi de striptease cu prietenul său, să se îmbată și să leșine. Mă amenință mereu la telefon ori de câte ori îl sun din cauza tuturor sfaturilor proaste pe care i-a dat prietenul lui. Îl iubesc foarte mult și ne întâlnim de cinci ani, ceea ce ne-a dat o fiică frumoasă. De asemenea, pierdusem o mulțime de bani pe terapeuți până când am fost prezentată pe DR WALE de către un prieten pe care l-a ajutat să se căsătorească cu iubitul ei din copilărie; asta mi-a dat încredere totală și putere să-l recuperez. Am făcut tot ce mi-a cerut și într-o săptămână iubitul meu m-a sunat și s-a repezit acasă, lucrurile s-au schimbat emoțional între noi. Are o slujbă și a încetat să bea și să-și păstreze prieteni irelevanți. Este un miracol pe care nu l-am crezut niciodată posibil pentru că îmi pierdusem orice speranță până l-am găsit pe DR WALE. De aceea am promis că îmi voi împărtăși mărturia în tot universul. Toate mulțumirile sunt către DR WALE pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine. Mai jos sunt detalii DR WALE.WhatsApp: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com în situația în care suferiți o rupere la inimă și vă asigur că, deoarece mi-a făcut-o pe a mea, cu siguranță vă va ajuta și pe dvs.

    RăspundețiȘtergere
  18. Am fost atât de zdrobit când soțul meu de nouă ani m-a părăsit și s-a mutat în Quebec City pentru a fi cu o altă femeie. Durerea a fost prea mare ca să o pot suporta, încât nu am mai suportat-o. Așa că a trebuit să apelez la Internet pentru ajutor până am aflat că DR WALE era adevărata afacere.. Am încercat tot ce știam și, cu vrăjile tale, binecuvântările și puterile magice extraordinare, ai făcut toată munca pentru eu, pe care mi-ați garantat rezultatul pozitiv este într-o săptămână, fostul meu soț s-a întors la mine și a fost regretat pentru tot ceea ce a făcut și acum viața mea este echilibrată și sunt din nou fericit. DR WALE faci un serviciu grozav oamenilor. Prieteni, în cazul în care aveți nevoie de ajutorul lui DR WALE, vă rugăm să-l WhatsApp pe WhatsApp +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]