Posted by / sâmbătă, 3 septembrie 2016 / 21 Comentarii / , , , , , ,

Cum sa elimini stresul din viata ta!


    De multe ori se întâmplă sa ajungi acasă seara târziu după o zi în care stresul ajunge la cote maxime încă de dimineață. Fiecare zi este o provocare pentru fiecare dintre noi începând din momentul in care te trezesti. Am citit multe articole despre modalități de relaxare iar cea mai utila mi-i s-a parut „taie stresul inainte de a se întâmplă”. Practic trebuie sa reeditezi un pic pic viata si sa schimbi unele obiceiuri, dar atentie, nu trebuie eliminate toate sursele de stres din viata ta, pentru ca o viata plina de lapte si miere nu exista. Si hai sa fim seriosi pana la urma, o viata fara un pic de stres parca ar fi prea plictisitoare, trebuie sa existe si provocari, dar cu toate acestea o mare parte a stresului din viata noastra nu este necesar. Trebuie eliminat o parte din el pentru a ne bucura de micile placeri personale. 

    La inceput, am crezut ca e usor sa indepartezi stresul, dar din pacate nu este asa, nu pocnesti din degete si stresul dispare. Cand un prieten mi-a spus ca el mediteaza ore intregi m-a bufnit si rasul: „Inseamna ca ai o gramada de timp liber prietene! Cum sa meditez ore, cand tot timpul sunt pe alergatura si simt ca nu imi ajunge ziua pentru cate lucruri am de facut!”. Dar, am zis sa incerc macar 5-10 minute pe zi. 

    Exista multe metode de relaxare si cu siguranta nu voi acoperi toate metodele aici, dar voi incerca sa etalez pe cele mai importante pentru mine:

    Identifica factorii de stres. Dupa cum spuneam mai sus, sunt multi factori de stres inutili in viata noastra, iar identificarea lor reprezinta cel mai important pas. Nu trebuie dedicate ore, ci cateva minute in care sa te gandesti ce oameni, activitati sau lucruri provoaca stres in viata ta. Fa o lista de top 10 de exemplu, si elimina o parte din ele. 
    Suntem tentati zi de zi sa facem angajamente fata de familie, loc de munca si sa dedicam foarte putin timp sau chiar deloc pentru placerea personala. Cu siguranta, pe vremea cand nu eram asa de „solicitati” aveam hobbi-uri sau activitati pe care le-am ignorat in timp. Elimina angajamentele inutile, cele care te streseaza cel mai mult si reapuca-te usor usor de activitatile care iti fac placere. 
Organizeaza-te. Prea putine persoane sunt organizate, sau cel putin asa spun ca sunt. Dar sa recunoastem, cu totii suntem oarecum dezorganizati. Parca iti vine sa-ti iei campii cand cauti atunci cand ai nevoie un document in casa si nu il gasesti, cand vezi biroul plin de dosare ce trebuie solutionate si apar tot mai multe. Cu totii avem tendinta sa incercam sa le organizam oarecum dar cu trecerea timpului reapare „haosul”. Dar organizarea nu se refera doar la cea vizuala, fa-ti timp sa continui sa-ti organizezi timpul nu sa incepi si apoi sa-l lasi balta. In timp va intra in obisnuinta si vei constata ca vei avea timp si de ceea ce intr-adevar iti face placere. 
    Incearca sa adormi cat mai devreme. Odihna este un factor important in eliminarea stresului. Banuiesc ca toata lumea stie de „cine se trezeste de dimineata departe ajunge”. Chiar daca e greu la inceput, trebuie sa faci un efort constient in a te baga in pat mai devreme. Vei observa ca te vei trezi fara mari eforturi dimineata, mai odihnit si mai putin stresat. Cum ar fi sa nu mai fim pe fuga dimineata in trafic, sa nu ne mai enervam la fiecare culoare rosie a semaforului ori pe cei parca „merg” agale cand tu te grabesti. Daca pleci cu 10 minute mai devreme, cu siguranta vei evita astfel de obsacole si sa incepi ziua cu stres. 
    Elimina canalele inutile care te seaca de energie. In cazul in care ati facut acea lista de top 10, iti vei da seama imediat de lucrurile care te fac sa te stresezi in mod inutil. Anumite lucruri din viata noastra nu fac decat sa ne goleasca de energie si sa fim epuizati din toate punctele de vedere. Taie, elimina din ele si vei vedea ca vei avea mai multa energie. 
    Evita sa mai interactionezi cu oameni dificili. Fa o analiza a oamenilor cu care interactionezi. Vei observa ca sunt multi care practic te seaca de energie si te influenteaza in mod negativ. Spre exemplu aveam o prietena care zilnic ma tinea cate o ora la telefon si imi povestea cat de nemultumita e de job, de sefi, de salariu de viata de parca nu aveam si eu pe ale mele. Desi a fost greu la inceput, am reusit sa mai evit astfel de conversatii iar acum ma simt mai putin incarcata de energie negativa. 
Ajuta. Nu strica sa iti faci un pic de timp in a ajuta pe ceilalti. Sa oferi un moment de compasiune, chiar si un zambet, pentru cei care nu te cunosc si vei observa nu numai ca iti va da un „sentiment de bine” dar va scadea si nivelul de stres. 
    Elimina gandurile negative din viata ta. Incearca sa gandesti pozitiv sa sa observi lucrurile pozitive din viata ta. Trebuie sa fim recunoscatori pentru ceea ce avem pana in prezent, pentru oamenii care ne inconjoara. Cu siguranta se va schimba atitudinea si vei putea sa alegi pentru viitor o „formula castigatoare”. 
    Abordeaza un stil de viata sanatos. A manca sanatos, a face cateva exercitii fizice reprezinta metode de prevenire a stresului. Desi ma repet, stiu ca e greu la inceput, dar in timp vei observa beneficiile. Nu manca pe fuga, savureaza, te costa doar 5 minute in plus. Cateva exercitii in mini-pauzele de la servici te ajuta sa mai elimini din stresul acumulat, sa te relaxezi si sa te concentrezi mai bine asupra sarcinilor importante. 
    Simplificati to-do listul. Stiu ca revin asupra acestui aspect, dar veti vedea ca e foarte important sa lasi in lista ta de „prioritati zilnice” doar sarcinile importante si esentiale. Vei observa cum va aparea mai mult timp pentru tine. 


Distribuie:
Tags : , , , , , ,

21 de comentarii:

  1. O ameteala sacaitoare, stari de anxietate si confuzie ma impiedicau adeseori sa ies din casa. M-am simtit mult mai bine dupa ce am consumat Magnerot, niste pastile cu magneziu care trebuie luate conform prospectului, numai cate 2x3 pastile /zi .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred asa ceva! Stam sa bagam atatea chimicale...

      Ștergere
    2. Am auzit si eu de magnerot si stiu ca este bun��

      Ștergere
  2. Sufeream de insomnie si uneori eram depresiva din cauza colesterolului marit, dar dupa administrarea de Magnerot (niste pastile cu magneziu, care trebuie luate conform prospectului numai cate 2 x3 pastile /zi) mi-am revenit relativ repede, cam in 2 saptamani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va spun ca am simtit o ameliorare esentiala in nici 2 saptamani dupa ce am luat 6 pastile de Magnerot /zi ( de 3 ori cate 2 ); aveam dese stari de ameteala, carcei si sa nu mai vorbesc despre insomnii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu aveam greata si insomniicare erau dublate de o amorteala si schimbari ale culorii pielii au disparut dupa nici 2 saptamani, numai cand, urmand la sfatul medicului un tratament cu Magnerot , niste pastile cu magneziu pe care le-am luat conform prospectului, cate 2 x3 pastile /zi .

    RăspundețiȘtergere
  5. O data cu consumul de alcool, cofeina, excesul de zahar si diuretice, creste si lipsa de magneziu de care sufar. Am rezolvat nesperat de repede aceste probleme administrandu-mi la sfatul medicului Magnerot, niste pastile cu magneziu, care trebuie luate conform prospectului, numai cate 2 pastile de 3 ori/zi

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce medicamente ar trebui sa luam pentru deficitul de magneziu? Un prieten mi-a recomandat Magnerot - niste pastile cu magneziu. Am aflat ca Magneziul este eficient ptr. contractii musculare, hipertensiune, insomnii,bufeuri,frisoane, disconfort abdominal,tremuraturi, neliniste,teama. Ma ajuta cineva? Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  7. plicuri de Magne__Expres , la nevoie, sub limba!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu ajutorul doctorului am constatat ca lipsa de magneziu din corp duce la contractii musculare, hipertensiune, insomnii,bufeuri,frisoane, disconfort abdominal; eu am reusit sa suplinesc foarte bine lipsa acestuia cu Magnerot, niste pastile cu magneziu, care trebuie luate conform prospectului si dupa nici 2-3 saptamani am uitat de carcei si de insomnii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sufeream de insomnie, aveam tensiunea marita si uneori eram depresiva din cauza colesterolului marit, dar dupa administrarea de Magnerot (niste pastile cu magneziu ) mi-am revenit relativ repede, cam in 2-3 saptamani.Multumesc dna doctor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dupa insomnii prelungite si crampe musculare care ma sacaiau exact cand as fi dormit, ceea ce imi genera un stres continuu, uneori migrene,dupa efectuarea unor analize si la indicatia medicului mi-am administrat Magnerot (pastile cu magneziu, recomandate de medic) si dupa ce am luat 6 pastile /zi ( de 3 ori cate 2, dimineata, la pranz si seara), dupa nici o luna, rezultatele au fost excelente!

    RăspundețiȘtergere
  11. Crampe musculare, nervozitate crescută, oboseală, cateodata fobii si atacuri de panică, numai eu stiu cat am indurat, nu stiam ce sa mai cred, dar in sfarsit, dupa ce m-am hotarat sa merg la un consult la medic si acesta mi-a recomandat Magnerot (pastile cu magneziu) si dupa ce am luat 6 pastile /zi ( de 3 ori cate 2 , dimineata, la pranz si seara) rezultatele pozitive n-au intarziat sa apara , iar dupa doar 2-3 saptamani parca eram alt om.

    RăspundețiȘtergere
  12. In urma terapiei pe care am facut-o , pentru atacuri de panica si anxietate cu toate simtomele posibile(frici, tremuratura , minte incetosata , puls marit , salvare, insomnie, frica de moarte in acel moment etc ,( stiti voi pe pielea voastra )am inteles urmatoarele ;toate cauzele acestot boli sunt in minte , subconstient .Toate trairile noastre din copilarie , emotiile , fricile si evenimentele negative de care nici nu ne amintim , si de mai tarziu, sunt inregistrate in subconstient.De aceea simtomele apar acum ca atacuri de panica sau alte manifestari, asa din senin .Eu am facut o terapie complemetara , la distanta (tehnicile le-am primit pe email , vre-o 13, tehnica si explicatiile le-am primit si lucrat la telefon), care m-a ajutat enorm .Am scapat de starile de panica ,de anxietate m-am linistit . sint f bine nu mai am probleme , ba chiar m-au ajutat si in alte privinte.Terapi a fost cam asa; am gasit cateva din cauze , amintiri dureroase(o metoda) , le-am sters(doar durerea , amintirile le pastrez dar nu dureroase ) , alta metoda .Mi-am facut autotratametul singura si m-am echilibrat fizic , psihic alta metoda.Mi-am mutat ideea de boala pe sanatate , alta metoda,(deblocare ).Am construit viitor frumos 9alta metoda , o faceam seara) , cu sanatate si alte ganduri frumoase prin mai multe metode.Am mai inteles ca noi intretinem boala prin citirea pe site -uri starea fiecaruia, pe care noi o preluam , prin gandirea in trecut,) prin citirea prospectelor la efecte negative , prin povestire despre boala .Am inteles ca nici un medicament nu inprima alte ganduri in subconstient si constientul nostru ci doar ne moleseste , nu vindeca mintea ,Mintea ti-o vindeci singur prin aplicarea unor metode de verbalizare, prin venirea starii in prezent, vizualizare , imaginatie-alte metode.Ce am lucrat eu intr-o luna cu mintea mea nu pot descrie aici.Atat dureaza terapia pe care eu am facut-o .Multumesc lui Dumnezeu ca am gasit acesta terapeuta care cu daruire m-a tratat .Nu a cost f mult , este la indemana fiecaruia care doreste o viata normala .Imi puteti scrie pentru adresa (nr telefonal terapetei ) pe adresa cu care postez ,( nu vreau sa fac nici o reclama )
    Fac asta pentru ca stiu ca sunteti multi care va doriti sanatate , sa scapati odata pentru totdeauna de aceste stari care nu te lasa sa iesi din casa , sa ai servici , sa ai o viata de familie normala ,
    Fiecare face ce crede de cuviinta pentru binele lui.

    ruxi_stan@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Cel mai eficient remediu pt.insomnie este hirudoterapia.Mentionez ca nu fac vreo reclama,personal am trecut printr-o perioada foarte dificila iar terapia cu lipitori m-a ajutat.

    RăspundețiȘtergere
  14. am ameteli de cap de 1si jumatate parca nu pot gindi capul nul pot tine pe umeri parca lesin dimineata nu pot minca ca imi da ameteli

    RăspundețiȘtergere
  15. Nustiu ce sa fac ce medicamente sa mai primesc si la ce aparat sa ma mai duc

    RăspundețiȘtergere
  16. Am fost si la rezonanta magnetica si nu miau gasit nimik

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]