Posted by / duminică, 29 martie 2020 / 2 Comentarii / , , , , , , , , , ,

Ajutoare și donații sau de la una la alta



      De când cu pandemia/nebunia din ultima lună, lumea doneză, până și Biserica ortodoxă doneză, vedetele doneză....fiecare ce are și cât este dispus să doneze. Au fost o grămadă de bani la Bugetul de stat și totuși nu au fost suficienți pentru a avea și noi un stoc medical în caz de nevoie, mai ales că aveam experiența Colectiv (tragic moment în viețile românilor). Ca o paranteză unele dintre cele mai profitabile meserii din România sunt cele care funcționează sub forma de Profesii liberele în baza unor legi speciale iar contribuția la sănătate este plafonată la salariul minim pe economie. In același timp angajații plătesc la tot venitul brut și de cele mai multe ori plătesc mai mult ca angajatorii lor. Lucrul acesta m-a enervat teribil pentru că nu există egalitate și i-au transformat pe acești oameni în niște favorizați ai Codului fiscal.

     Acum aflu despre șomajul tehnic, această formă de ajutor este bună pentru toate firmele și serviciile care au fost închise, dar doar pentru cei care nu au bani în conturi. Ceilalți care dețin bani în casă sau în conturi bancare și depozite pot achita foarte simplu dările pentru salariați dar și salariile acestora.  Angajatorii (patronii) rămân cu conturile pline iar statul sărăcește. Nu cred ca este corect pentru acei angajatori ca salariați să primească bani de stat  ără o verificare a A.N.A.F.-ului. Nu cred sub nici-o formă că afacerile se făceau doar de la lună la lună ... poate să-mi spună oricine orice, așa ceva nu este posibil. Nu cred că în România zilelor noastre firmele se deschideau la întâi ale lunii și se închideau în ultima zi pentru că angajatorul nu avea bani să-și achite obligațiile. Sunt convinsă că sunt luni bune și luni rele, dar la sfârșitul exercițiului financiar atunci când tragi linie daca ești pe plus activitatea continuă, daca ești în pierdere activitatea încetează, schimbi managementul sau cauți o altă soluție. Așa ca eu, consider ca statul s-a grăbit cu măsurile acestea de somaj tehnic și mai ales că sunt activități care continuă să producă bani. Trebuie făcută o selecție clara a celor care sunt efectiv afectați și a celor care doar solicită acest ajutor pentru a rămâne cu profitul întreg și care au uitat că acel profit este făcut cu ajutorul angajaților.

      Pe lângă situația asta cu Coronavirus si cu echipamentele medicale care lipsesc mai sunt o grămada de alte categorii sociale care au nevoi speciale și pentru care nu se găsesc bani.

     Poate statul pe viitor o să gestioneze mai bine banii de la buget și să ne lase pe noi să donam pentru cazurile speciale...sunt foarte multe uitate în goana asta pentru a avea putere și bani.
Distribuie:
Tags : , , , , , , , , , ,

2 comentarii:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs.
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. La vida puede ser divertida a veces, un minuto es hermoso y el siguiente minuto es completamente diferente. Mi esposo y yo vivimos una vida muy hermosa ante el caos inesperado, una vida sin imperfecciones ni desconfianzas, hasta que no tuvimos problemas con el sustento de nuestros hijos, dejó de pagar y encontró una aventura fuera de coquetear con su codiciado hogar conyugal. todo lo que sufrí. y por lo que trabajé en un placer innecesario, sentí este vacío en mí, no tenía idea de cómo ayudarme a unirme con él porque no volvía a casa, se quedaba hasta tarde, bebía, fumaba, hacía todo tipo de cosas que nunca hizo. Pero gracias al hombre que trajo alegría con estabilidad a mi hogar, el Dr. Egwali, un hombre de buenas obras, es tan real y complaciente porque lo he intentado y he tenido confianza. Habla con él sobre lo que te preocupa y te alegrarás de haberlo hecho. WhatsApp o Viber +2348122948392 o por correo electrónico dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]