Posted by / sâmbătă, 28 martie 2020 / 3 Comentarii / , , , , , , , , , , , , ,

Pandemie sau nebunie

     






  Pandemie sau nebunie, nici nu stiu cum să îi mai spun dar cu siguranță este stare de urgență. Este stare de urgență în viețile celor care nu știu dacă mâine mai au rude, prieteni sau cunoștințe în viață sau sănătoase. Este stare de urgență pentru că nimeni nu se aștepta ca intr-o bună zi să afle că de a doua zi absolut tot din jur dispare. Planurile tuturor au fost date peste cap, tot ceea ce știam noi s-a schimbat.     
      
  Fiecare se gândește numai la el sau la familia lui (lucru normal) sau se gândește la cei care încearcă
din răsputeri să țină situația sub control (personal medical îmbolnăvit de niște inconștienși care nu au declarat pe unde au umblat). Cei care fac acest lucru sunt complet rupți de familiile lor și nici măcar nu au siguranța că sunt protejați de ceva sau de către cineva. Se fac donații, statul este complet dezorientat...ordonanțe peste ordonanțe, demisii și promisiuni. Ceva concret .... nimic, doar că ne așteptam să avem mii de morți. Atât am înțeles eu într-o zi în care am urmărit la televizor cum decurg lucrurile. Zi în care m-am uitat din când în când și pe geam și am vazut oameni care se plimbau relaxați și nepăsători...eu le-aș spune inconștienti și atât.
      
  Toți ne-am pierdut libertatea de a ne plimba, de a socializa și de a lua propriile decizii în legatură cu viețile noastre. Ce urmeză ... nimeni nu știe. Bănuiesc doar că toți copiii vor deveni antisociali și dependendeți de ecrane , toți părinții se vor întreba mereu de acum incolo în cine sau în ce să se încreadă iar absolut toată lumea rămasă după ce trece toată această situație va evita să-și mai facă planuri pe termen lung. Bunicii care până acum aveau ca scop și grijă nepoții cu siguranță se vor gandi la ceea ce îi asteaptă pe iubiții lor nepoți în viitor și cât timp mai au să le citească povești.    

    Despre cei care sunt singuri chiar nu-mi pot imagina ce simt și cum trec peste această perioadă dar presupun că este cumplit....
       
Distribuie:
Tags : , , , , , , , , , , , , ,

3 comentarii:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs.
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. iubitul meu s-a despărțit de mine după 7 ani de relație. a început de la mici neînțelegeri după care mi-a spus că ar fi bine să iau o pauză, ceea ce cred că s-a transformat într-o despărțire. El nu mă mai caută, mi-a blocat numărul și oamenii au spus că l-au văzut cu o altă fată, asta mi-a adus lacrimi în ochi pentru că suntem pe cale să ne căsătorim, am căutat ajutor când am dat peste acest om spiritual numit Dr. Ajayi care au ajutat mulți oameni care au probleme de relație, am vorbit cu el despre situația mea și el mi-a descris procesul de a reveni cu iubitul meu, i-am urmat instrucțiunile și astăzi sunt fericit pentru că bărbatul meu a revenit după 5 luni de despărțire și suntem fericit căsătorit acum. Dacă aveți nevoie de ajutorul unui jucător de vrajă pentru orice fel de problemă de relație, contactați-l pe Dr. Ajayi pentru o soluție durabilă. Număr Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atât de mândru și fericit că sunt aici pentru a împărtăși această remarcabilă, minunată și extraordinară mărturie, pur și simplu nu-mi vine să cred acum că fostul meu soț este aici cu mine, cerșind toate faptele lui rele, spunându-mi cum s-a simțit gol. tot timpul când a fost plecat m-a părăsit și m-a rănit atât de mult după un divorț care s-a întâmplat acum 5 luni. Și toată această minune s-a întâmplat imediat după ce i-am cerut ajutor doctorului Egwali, sunt cea mai fericită femeie din lume astăzi, aș spune că o voi avea din nou lângă mine. Este un miracol pentru mine și familia mea și o veșnică plăcere și veselie. Sunt atât de fericit acum și nu știu cât să-mi exprim recunoștința și aprecierea față de Dr. Egwali. Îl recomand cu tărie dacă aveți nevoie de ajutor imediat, deoarece este garantat.
    Trimiteți-l astăzi prin e-mail /dregwalispellhome@gmail.com sau prin
    WhatsApp: +2348122948392

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]