Posted by / sâmbătă, 28 martie 2020 / 3 Comentarii / , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Când simți că nu mai poți, ia o mingiuță anti-stres


    Sau un hamburger. Sau o porție de cartofi prăjiți. Sau un elefant. Sau o floare. Sau o mașină. Nu, nu sunt sub influența unor substanțe halucinogene, sunt doar mama unui copil de 4 ani suferind de hiper-activitate și mama unui copil care simte că nu mai poate când copilul nu are pace sau începe să țipe. Și țipă, nu glumă. Țipă atât de tare încât îmi este frică să nu mă trezesc la ușă cu Protecția copilului sau, mai grav cu Poliția. Căci, urlând atât de tare, cine e în necunoștință de cauza, poate crede că îmi maltratez copilul. Ete na, copilul urlă că nu vrea să se spele pe mâini, urlă că i-am deranjat papucii dintr-o anumită poziție, mai exact, papucii domnișorului trebuie să stea într-un unghi de 45 grade față de cum e poziția soarelui la o anumită oră.



    Exagerez, evident, dar nu prea mult. Copilul are niște manii mai ceva ca un bătrân cu tabieturi. Și dacă bătrânii cu tabieturi au tendința să fie morocănoși și să bombăne în barbă, copiii cu manii sunt extrem de vocali. Am încercat tot soiul de variante, ba chiar l-am și urecheat și să știți că nu îmi e rușine, fiindcă și nervii mei obosesc și încep să urle. Am țipat și eu, ba chiar mai tare decât el. Nici asta nu e soluție, nu numai că nu îl va potoli, ba chiar începe să urle și mai tare și trebuie să stau cu geamurile închise în toată casa, în plină vară, de frică să nu mă trezesc la ușă cu te miri ce instituție de ar vrea să îmi ia copilul. Am încercat să îl ignor, am încercat să mă închid în baie, am încercat să mă dau și cu capul de pereți, poate dacă leșin nu mai e atât de grav. Nu știu dacă am greșit eu atât de tare în ceea ce privește metoda educațională sau dacă ăsta este temperamentul copilului sau dacă e doar o perioadă, treaba e că nu mai pot. Și cum Dumnezeu le vede pe toate și știe când nu mai poți, mi-a scos în cale o pisică anti-stres. Cum ziceam, nu sunt sub nici o influență de halucinogene. Există niște, să le spun jucării, obiecte, confecționate dintr-un soi de cauciuc, unele dintre ele chiar mirositoare, care, odată strânse în mână, își revin foarte repede la forma inițială. Pot lua forma unor pisici, câini, hamburgeri, înghețată, cartofi prăjiți sau cine știe ce le-o fi dat prin cap producătorilor chinezi, fiindcă bag mâna în foc că sunt comercializate de pe Aliexpress. Prețurile variază undeva între 5 Ron și 30 Ron, în funcție de mărime și de locul achiziționat.



    Glumă sau nu, jucăria asta își face treaba. Am luat două și i-am sugerat copilului, ca de fiecare dată când simte nevoia să urle, să dea din picioare, să strângă în pumnuleț mâța aceea roz gumată. Rolul acestor jucărioare este tocmai de a scăpa de stres, de a te elibera de preaplinul la care ești supus. Cred că ele au fost inițial destinate adulților enervați de locul de muncă, de trafic, de prețuri, de oamenii politici, de alimentele procesate, de sistemul de sănătate, de sistemul de învățământ. În cazul ăsta cred că ar trebui să am o valiză de mingiuțe anti-stres. Treaba e că, cel puțin în cazul copilul meu, a funcționat. Are una în sufragerie, la vedere, una o cară peste tot după el. Probabil simte că are undeva o pârghie și tot ceea ce nu poate gestiona, emoțional vorbind, proiectează asupra acelei jucării gumate. Una dintre jucării a mers cu noi la Muzeul Antipa, în mijloacele de transport în comun și de fiecare dată și-a dovedit eficacitatea. Îmi pare rău doar că am descoperit-o atât de târziu, nu mă așteptam să fie așa un succes. Intenționez să îmi achiziționez și eu una, aș vrea să cred că îmi va fi de același ajutor, căci trăim într-o epocă, în care, din păcate, nici noi adulții nu mai știm să ne gestionam emoțiile.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 comentarii:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs.
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt atât de mândru și fericit că sunt aici pentru a împărtăși această remarcabilă, minunată și extraordinară mărturie, pur și simplu nu-mi vine să cred acum că fostul meu soț este aici cu mine, cerșind toate faptele lui rele, spunându-mi cum s-a simțit gol. tot timpul când a fost plecat m-a părăsit și m-a rănit atât de mult după un divorț care s-a întâmplat acum 5 luni. Și toată această minune s-a întâmplat imediat după ce i-am cerut ajutor doctorului Egwali, sunt cea mai fericită femeie din lume astăzi, aș spune că o voi avea din nou lângă mine. Este un miracol pentru mine și familia mea și o veșnică plăcere și veselie. Sunt atât de fericit acum și nu știu cât să-mi exprim recunoștința și aprecierea față de Dr. Egwali. Îl recomand cu tărie dacă aveți nevoie de ajutor imediat, deoarece este garantat.
    Trimiteți-l astăzi prin e-mail /dregwalispellhome@gmail.com sau prin
    WhatsApp: +2348122948392

    RăspundețiȘtergere
  3. La vida puede ser divertida a veces, un minuto es hermoso y el siguiente minuto es completamente diferente. Mi esposo y yo vivimos una vida muy hermosa ante el caos inesperado, una vida sin imperfecciones ni desconfianzas, hasta que no tuvimos problemas con el sustento de nuestros hijos, dejó de pagar y encontró una aventura fuera de coquetear con su codiciado hogar conyugal. todo lo que sufrí. y por lo que trabajé en un placer innecesario, sentí este vacío en mí, no tenía idea de cómo ayudarme a unirme con él porque no volvía a casa, se quedaba hasta tarde, bebía, fumaba, hacía todo tipo de cosas que nunca hizo. Pero gracias al hombre que trajo alegría con estabilidad a mi hogar, el Dr. Egwali, un hombre de buenas obras, es tan real y complaciente porque lo he intentado y he tenido confianza. Habla con él sobre lo que te preocupa y te alegrarás de haberlo hecho. WhatsApp o Viber +2348122948392 o por correo electrónico dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]