Posted by / vineri, 15 iunie 2018 / 1 Comentariu / , , , , , , , ,

Ferma La Țară


    Acum vreo câteva săptămâni, știți voi, când cu vacanța de 1 mai, când toată suflarea românească era fie la Mamaia, încercând sa îl scoată din apă pe domnul de a intrat cu BMW în valuri, fie pe Valea Prahovei, fie la coadă la vreun castel, fie la Istanbul, am ales să nu plec sub nici o formă departe de casă. Nu îmi place să plec în mini-vacanțe când o face o treime din populația României. Prefer să mă duc în vacanță în luna octombrie când e infinit mai multă liniște, oamenii nu mai sunt atât de disperați de ideea unei mini-vacanțe iar prețurile sunt semnificativ mai mici. Așa că am ales să nu plec nicăieri, am stat frumușel acasă și, în duminica din preajma acelui 1 mai, m-am trezit de dimineață și am plecat cu cățel și cu purcel la o locație mai altfel. M-am dus La Țară. Țara asta e situată undeva pe autostrada A1, pe drumul către Pitești, la km 36. Pentru noi a fost la o azvârlitură de băț. Nu am fost nici acolo chiar singuri, era destul de plin și am simțit asta cel mai acut când am vrut să comandam ceva de mâncare și am așteptat multișor la coadă. În rest, numai de bine. Locul acesta este un fel de fermă, deși e mult prea mult spus. Hai să spun că este o mini-fermă, pentru copiii trăiți la oraș probabil va părea un paradis.



    Ferma are în posesie niște țarcuri cu vreo doi măgari, o vacă și un vițel, niște ponei, cai, nu știu exact numărul lor, porci, nici aceia prea mulți, ceva capre ce păreau veșnic flămânde sau poate erau doar foarte pofticioase. Intrarea este gratuită și există numeroase atracții pentru copii, gratuite și acelea. Numai să nu vă imaginați că dacă vă veți duce acolo va fi posibil să nu scoateți nici un leuț din buzunar. Copilul vă va trage de mânecă, ispitit de câteva atracții care costă. Așadar, ferma are un mic eleșteu cu câteva bărcuțe pentru care va trebui să scoateți din buzunar 5 RON. Să plimbi copilul cu poneiul 20 m costă tot 5 RON. Pentru copiii mai mari de 5 ani există un traseu cu tiroliană și ceva de cățărat. Pentru toți ceilalți mai este încă o tiroliană, gratuită. Mai există aici și o trambulină, destul de măricică, o căsuță secretă cu un tunel care duce într-un labirint, mie acesta mi s-a părut cel mai frumos. De asemenea, au o piscină, neamenajată la data la care am fost noi dar cred că în momentul în care se va deschide va fi omor, nu aș recomanda. La orele 12.00 și 15.00 sunt organizate niște ateliere de olărit și de pictură, costul acestora fiind tot de 5 RON. Activitățile sunt nenumărate, copilul nu se va plictisi cu siguranță, probabil dumneavoastră veți obosi la un moment dat alergând după copil încoace și încolo. Ulterior am intrat pe pagina de internet al acestei afaceri și am aflat că sunt mult mai multe lucruri ce pot fi întreprinse acolo, inclusiv o tabără de vară, echitație, existând chiar și locuri de cazare. 

Prețurile de la fermă sunt acestea, luate de pe pagina lor: 

Închiriat trotinetă – 10 lei / ora 

Pescuit sportiv – 10 lei / ora 

Parc de aventuri – 5 lei 

Olărit – 10 lei 

Bărcuțe pe iaz – 5 lei / 10 min. 

Pictat figurine ipsos – 5 lei / buc. 

Atelier bucătărit – 5 lei / persoană 

Plimbare cu poneiul – 5 lei / tura 

Plimbare cu calul – 10 lei / 5 min. 

Plimbare cu căruța prin pădure – 10 lei / pers. / 30 min 

Plimbare cu caiacul – 35 lei / persoana 

Circuit tiroliană adulți – 5 lei / tura 

Airsoft – 10 lei / 25 bile 




    Activitățile gratuite sunt acestea: 

Loc de joacă – GRATUIT 

Teren minifotbal, baschet – GRATUIT 

Tiroliană copii – GRATUIT 

Circuit biciclete – GRATUIT 

Mângâiat și hrănit animale – GRATUIT 

Labirintul vesel – GRATUIT 

Șezlonguri – GRATUIT 

Puteți, de asemenea, să închiriați o căsuță sau un cort pentru odihnă, puteți merge la plimbare prin pădure sau cu caiacul. Așadar, dacă vreți să petreceți o zi altfel, puteți să mergeți cu încredere, atât copilul cât și dumneavoastră vă veți simți bine, fără a vă deplasa prea mult și fără a cheltui sume exorbitante. De menționat că ferma este deschisă numai pe perioada sfârșitului de săptămână. 

Distribuie:
Tags : , , , , , , , ,

Un comentariu:

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]