Posted by / sâmbătă, 15 septembrie 2018 / 2 Comentarii / , , , , , , , ,

Sătulă de atâta parc - Aventuri săptămânale cu copilul în vacanță - Partea I


    Copilul meu merge la o grădiniță de stat și, în timpul verii, are vacanță. Probabil aș fi putut să îl duc și pe perioada verii la o grădiniță însă am optat pentru ținerea lui acasă din câteva motive: unul ar fi acela că am un loc de muncă ce îmi permite să stau în unele zile cu el acasă, pentru zilele în care nu sunt eu cu el am găsit o doamnă minunată și o bunică, a copilului evident, la fel de minunată. Nu stă numai bunica cu el căci e destul de năzdravăn și bunica i-ar face față cu greu. Un al doilea motiv ar fi acela că s-a adaptat destul de greu la grădiniță și m-am gândit că nu ar fi o idee tocmai bună să îl obișnuiesc cu un alt colectiv doar pentru o perioadă de trei luni. Și ultimul motiv care m-a determinat să îl țin acasă a fost acela de a-l obișnui cu acest ciclu, perioada de grădiniță, urmată de vacanță, căci peste doi ani se va duce la școală și ritmul acesta îi va fi. Numai că e destul de solicitant să stai aproape zi de zi cu copilul, în condițiile în care ai și un loc de munca și în condițiile în care trebuie să faci și toată treaba în casă. Toate mamele ar trebui să știe despre ce vorbesc. Așa că m-am gândit ca, o dată pe săptămână, să facem ceva diferit decât obișnuitul mers în parc. Avem niște părculețe în jurul locului unde stăm însă diminețile este absolut plin de bebeluși cu mămici aflate în concedii de maternitate și copilului meu, având 4 ani, îi vine greu să își găsească un partener de joacă . El se bucură extrem de tare de acest ritual, după o lună de zile a ajuns să mă întrebe, extrem de nerăbdător, ce facem mai special în ziua respectivă . Cu speranța că poate vă vor inspira aceste idei, am să vă împărtășesc din ele. Să nu vă imaginați că fac lucruri excepționale, însă pentru un copil de patru ani reprezintă niște aventuri nemaipomenite, după cum el însuși mi-a mărturisit. 




        Așadar, prima aventură bifată a fost Insula copiilor din parcul Herăstrău. În ciuda faptului că am permis de conducere de ani buni, nu conduc, nu este o activitate care să îmi provoace cine știe ce plăcere, mă descurc la fel de bine atât cu mijloacele de transport în comun cât și cu taxiuri sau UBER. Ca să ajungem pe Insula copiilor am fost nevoiți să luam vaporașul care ne-a lăsat la o distanță de aproximativ 400m. Intrarea, în cursul săptămânii este de 30 RON, plătește numai copilul, intrarea adultului fiind gratuită. Copilul are la dispoziție niște structuri gonflabile uriașe, pe care să sară, să alunece, să se joace și să țopăie. Locul este gândit ca o grădină uriașă, pe alocuri cu mese și scaune, în așa fel încât și adultul să poată sta să își tragă puțin sufletul, fără să alege după copil încoace și încolo. Fiind în cursul săptămânii, locul nu a fost aglomerat deloc, mă gândesc că în weekend, când intrarea se plătește 40 RON este ceva mai plin. Este un loc perfect pentru a serba ziua copilului, chiar organizează evenimente, din păcate nu cunosc prețurile pentru asemenea petreceri. Cred că punctele de atracție ale acestei insule sunt reprezentate de corabia aflată chiar la intrarea stabilimentului, corabie pe care te poți plimba în voie și de pe care poți admira lacul Herăstrău și în interiorul căreia există și un loc de joaca și câteva jocuri pentru cei mai mari și, ceva mai ascuns privirilor, este un loc de joacă etajat, cred că le știți cu siguranță din Mall-uri, acelea securizate cu plasă. Noua ni s-a părut grozav acel loc, structurat pe trei nivele, cu o tiroliană micuță, tunele de plasă și câte și mai câte, abia am reușit să urnesc copilul de acolo.



    A vrut chiar să și dormim acolo, nu i-am putut îndeplini dorința, trebuind să îl și hrănesc înainte și negăsind mai nimic de mâncare. Cred că la sfârșit de săptămână funcționează și un restaurant. Sau poate funcționa și în cursul săptămânii însă nefiind atât de multă lume s-au gândit să nu mai deschidă. Am petrecut câteva ore în care copilul a fost extrem de încântat. Singurul dezavantaj, asta pentru cei ce nu au mașină, este distanța, fiind destul de greu să te sincronizezi cu vaporaș sau sa mergi prin parc o bucată destul de mare de drum. Recomand acestă locație în cursul săptămânii, dacă ați avea o zi liberă să duceți copilul acolo, îi veți face o mare bucurie, prețul nefiind unul atât de mare pentru numărul de ore pe care îl veți fi petrecut acolo. 

Va urma

Distribuie:
Tags : , , , , , , , ,

2 comentarii:

  1. //event.2performant.com/events/click?ad_type=quicklink&aff_code=5f85ce940&unique=d68f2028c&redirect_to=http%253A//www.dietduet-ro.ml

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. //event.2performant.com/events/click?ad_type=quicklink&aff_code=5f85ce940&unique=d68f2028c&redirect_to=http%253A//www.dietduet-ro.ml

      Ștergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]