Posted by / luni, 29 august 2016 / Niciun comentariu / , , , , , , ,

Dai un ban, dar stai in fata! Oare?


Cand vine vorba să-ţi organizezi propria nuntă  trebuie musai sa te inarmezi cu muuultă răbdare si timp! Desigur ca te vei înarma,  doar vrei ca totul sa fie perfect, mancare si băutura din belşug , invitaţi multumiti, sa se simta bine ca doar iti va creste inima cand vor povesti cat de fain a fost si cat de bine s-au simtit la nunta ta.
Asadar, dupa ce am stabilit data nuntii si bugetul , am ales restaurantul, am stabilit meniul, am cumparat bauturile, am gasit DJ-ul , fotograful , invitatiile, marturiile pe care le-am confectionat noi...trebuia sa mai comandam tortul.
Stiam exact ce fel de tort vrem, ca si reteta,  asa ca ne-am dus glont la o cofetarie de prestigiu din Bucuresti. La o prima discutie am fost foarte incantati, profesionisti nu gluma, pot face orice forma doresc “imbracat” cu un strat subtire de martipan, asa cum am cerut, ne-au aratat o multitudine de modele de torturi de nunta, dar pareau clasice asa ca a ramas sa aducem poza cu “modelul” dorit.
Am cautat pe net tot felul de modele, toate pareau prea elaborate, prea sofisticate, imi doream ceva simplu si atipic.
Intr-un final am gasit modelul perfect:
Am avut si acordul viitorului sot asa ca ne-am prezentat din nou la cofetarie. Le-am aratat modelul, l-au apreciat si ne-au asigurat ca va iesi exact ca in poza. Am facut comanda, am achitat avansul, garantia si ce mai era si in sfarsit eram foarte fericiri ca am terminat cu toate alergaturile istovitoare.
In ziua nuntii,  am plasat o sarcina verisorului, alta verisoarei, alta unor prieteni buni, asa ca nu ne-am mai facut griji de absolut nimic, scopul nostru era acum ca toata lumea sa se simta bine la nunta noasta, si noi impreuna cu ei. Ceea ce s-a si intamplat, toata lumea s-a simtit minunat, ringul tot timpul plin, bautura curgea, mancarea excelenta si soseste….mometul tortului care, cand l-au adus, arata asa :
C:\Users\echo\Downloads\IMG_7377.jpg
Nu mi-a venit sa cred ochilor. Nu semana deloc cu cu modelul ales. Instant am bagat capul in pamant de rusine si am inceput sa ma clatin. A, si inca ceva, florile si petalele au fost puse de seful de sala.
L-am gustat si apoi  am zis ca pana la urma asta e, nu trebuie sa-mi stric seara din cauza aspectului, bine ca macar e delicios.
Dupa ce au trecut cateva zile de la nunta, multumiti ca aproape totul a iesit conform planului, mandrii ca invitatii s-au simtit bine,  ne-am intors la cofetarie,  sa ne recuperam garantia. Asa ca am profitat de ocazie si le-am spus ca tortul nu a aratat ca in poza. Doamnele de acolo foarte mirate si ofuscate ca am indraznit sa spun asa ceva, mai ales ca erau clienti in magazin, mi-au recomandat sa ma uit mai bine in pozele de la nunta si la poza care am adus-o ca model.  Incercau sa-mi explice sus si tare,  ca de fapt arata aproximativ…. la fel.
Pai bine mai oameni buni, eu dau bani, am lasat de la mine aspectul si tot voi cu coada pe sus si explicatii de geometrie?
Ma rog, am lasat de la mine si de data asta, asa ca mi-am aruncat privirea din nou pe ambele poze. Clar era o diferenta! Majora chiar! Asa ca am decis sa le scriu un email si sa le cer drept despagubire jumatate din suma platita, care va spun la 90 lei kg,  nu a  costat chiar putin.
In mai multe schimburi de mail-uri, in care si-au exprimat miile de scuze si alte cele, singura oferta  facuta a fost de un tort la alegere si un platou de prajituri. Evident ca am refuzat  dupa comportamentul doamnelor care clar m-au facut “chioara”...am decis sa le scriu un ultim email cu refuzul “generoasei” oferte si explicandu-le ca meritam sa fim despagubiti cu jumatate din suma achitata. Plictisiti probabil de schimbul de emailuri, se pare au decis sa nu mai trimita nicun raspuns. Sa fiu sincera… chiar asta imi si doream. Asa ca in a 31-a zi am trimis email direct catre ANPC cu poze chitante si cu alte documente solicitate, dar de aceasta data am cerut despagubire intreaga suma.
Oricum, am ramas surprinsa de cum au decurs lucrurile cu cei de la ANPC, care in mai putin de doua saptamani m-au sunat din locatia cu pricina si mi-au comunicat sa ma prezint si sa ridic intraga suma achitata. Practic, mi-am recuperat intreaga suma platita pe tort. Nu vreu sa credeti ca am vrut sa ma razbun, nu asta a fost intentia mea, dar daca doamnele care vindeau si sefa de locatie nu aveau atitudinea de a ma prosti pe fata, ar fi acceptat sa ma despagubeasca cu jumatate din suma achitata, chiar si un sfert... nu faceam reclamatia.

Asadar… se poate!
Distribuie:
Tags : , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]