Posted by / miercuri, 26 octombrie 2016 / 2 Comentarii / , , , , , , , , ,

Convingeri şi constrângeri...continuare!!


 Legat de ceea ce am scris în “Convingeri și constrângeri” (http://mergem-inainte.blogspot.ro/2016/10/convingeri-si-constrangeri.html), un foarte bun prieten de-al meu m-a întrebat supărat dacă există vreo situație reală care să mă intrige mai mult ca situația în care doi bărbați sau două femei se țin de mână în public şi îşi declară iubire veşnică. 

    Nici nu am terminat de discutat la telefon că în secunda doi mă întâlnesc cu o situaţie care mă intrigă de un milion de ori mai rău ca situaţia spusă de el. Respectiv: o maşină cu un şofer disperat încerca să parcheze pe un trotuar în faţa mea. Era aşa de disperat să găsească un loc de parcare încât nu a observat că există o bordură care delimita spaţiul verde de trotuar şi stătea cocoţat pe bordura îngustă.

    Ca să vă faceţi o imagine de ansamblu, pe stradă lângă bordură maşinile sunt parcate în spic, apoi urmează o parte de trotuar care are într-o parte parcarea şi în cealaltă parte un spaţiu verde şi în acel spaţiu de trotuar încerca “deşteptul” de şofer să parcheze. Celelalte maşini parcate regulamentar fiind puse perpendicular pe maşina lui. Eu eram cu un pachet în braţe şi mă tot întrebam cum voi ajunge în parcare dacă individul parchează acolo?! L-am întrebat pe unde să o iau şi brusc am observat că era şi un pieton care încerca să-l ghideze... Şoferul m-a ignorat complet, nu-i păsa de nimic, era prea disperat să urce pe scările de la scara blocului şi să fie cât mai aproape de punctul final al călătoriei... iar pietonul îl plangea că saracul nu are unde să-şi parcheze maşina şi că primarul nu face parcări... în mintea mea s-a înfiripat atunci gândul că poate primarul acceptă astfel de situaţii în sector de toată lumea parchează unde vrea. Şi clar aşa este Primăria prin Poliţia locală, trebuie să dea amenzi pentru astfel de lucruri. 

    Şi acum întrebare: ce mă afecteză mai mult: nesimțirea sau iubirea dintre doi oameni fie ei şi de acelaşi sex? În situaţia de faţă şoferul are şi el dreptatea lui, în București nu există locuri de parcare la “botul calului“ disponibile. Legat de cuplurile de homosexuali ele-mi sunt indiferente că nu mă afecteză în mod direct şi pot avea doar compasiunea mea, dar pe oamenii fără pic de bun simț doresc să nu-i întâlnesc. Mi-e foarte milă de părinții care au astfel de copii (de ambele tipuri). Mă oftic în schimb mereu că nu există oameni care să aplice legile în România. Lucrurile trebuie schimbate dar de la situaţiile mărunte şi stresante. Lucrurile mărunte ne fac zile negre!!!
Distribuie:
Tags : , , , , , , , , ,

2 comentarii:

  1. Poate căuta un loc de parcare mai "la vedere"să și-o tragă în cu.. cu cel care îl dirija,sa poată vedea cât mai multă lume dragostea lor,ca asta își doresc.esti mulțumit?

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca nesimtirea este mai deranjanta, cu referire la ce ai acris dar ...si ei cand se imbraca cidat si se manifesta afectuas in public sunt deranjanti. acum absolut tot tine de educatie sau mai bine zis tine de civilizatie si cultura.

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]