Posted by / miercuri, 23 noiembrie 2016 / 3 Comentarii / , ,

Nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard !


    Toată lumea a așteptat cu nerăbdare marele Black Friday, nebunie în magazine, siteurile funcționează cu dificultate… dar ce contează, important este că ai reușit să cumperi la mega promoție produsul dorit. Ca să nu o lungesc, și sunt convinsă că toată lumea știe ce se întâmplă de Black Friday, mi-am zis: hai să mă fac cu un telefon nou și o portare de la existenta firmă de telefonie. M-am uitat pe siteuri încet încet cu mersul melcului înapoi și am găsit un telefon pe siteul Telekom. Am făcut plata în valoare de 999 lei, că doar era la ofertă, am primit email-ul de confirmare plată cu mega mulțumirile de rigoare și un link unde pot vedea status-ul comenzii. Ce să mai, bucurie mare… abia așteptam să intru în posesia telefonului, verificam din când în când să văd dacă se modifică status-ul din « în curs de procesare » în ceva… Luni am verificat din nou și surpriză, la istoric comenzi scria « nu ai nicio comandă efectuată din Magazinul online Telekom România ». Am zis că poate e o eroare sau am anulat-o din greșeală din cauză că am accesat prea des site-ul, așa că am verificat pe PayU unde scria “Plata a fost confirmată. Comanda este în curs de procesare.” Ok… ceva nu e în regulă mi-am zis, așa că sun la 021 9890. După 40 de minute de așteptare am intrat în legătură cu marele operator care după ce m-a întrebat dacă nu cumva am primit un email de anulare m-a anunțat că a mea comandă a fost anulată.


- Pe bune? De cine?

- De către Telekom!

- Pe ce motiv?

- Că nu ați răspuns la telefon!

- Dar nu am niciun apel pierdut de la dvs.!

- Mie îmi apar în sistem 2 apeluri către dumneavoastră, unul este chiar de azi… la care nu ați răspuns!

- Dar nu am apeluri pierdute, telefonul nici nu a sunat! La ce oră este apelul de azi?

- La 11:36!

- Domnule, nu am niciun apel, nu înțelegeți!? Și mă rog, pentru ce ați sunat dacă eu deja am făcut plata? Am solicitat ridicarea telefonului din magazin pentru că bănuiesc că trebuie semnat și un contract și am dat toate datele pe site.

- Ca să ne confirmați comanda și să vă transmitem că trebuie să faceți un depozit de 800 lei care v-ar fi fost returnat peste 6 luni!

- Serios!? Ok... făceam și depozitul, oricum am optat pentru ridicare din magazin deci puteam să fac acolo depozitul!

- Da, dar nu ați răspuns la telefoanele noastre să faceți confirmarea!

- Dar am plătit deja 1000 de lei!

- Banii sunt doar blocați în bancă, așadar nu ați plătit nimic!

- Adică aștept 40 de minute pe fir să vorbesc cu dumneavoastră să-mi comunicați porcăria asta?

- Dacă nu vă convine puteți face reclamație pe site sau prin telefon la relații clienți!

- Cred că glumiți. Am impresia că vă bateți joc! Tocmai ce v-am spus că telefonul a fost achitat iar dumneavoastră anulați o comandă pe motiv că nu am răspuns la un apel inexistent!

- Mă repet! Puteți face reclamație!

- Dar ce spuneți de A.N.P.C.?

- Unde doriți!

    Simțeam cum sângele îmi clocotea, alimentat în prealabil de cele 40 de minute de așteptare, așa că am închis apelul înainte să spun altceva decât ar fi trebuit. După ce am închis apelul văd și un mesaj cu "ați avut un apel pierdut de la 1234".

    Supărată că nu o să mai primesc telefonul, zic să trag un ochi și pe site-ul concurenței de unde doream să fac portarea și surpriză: același telefon un pic mai scump dar la un abonament mai ieftin. Zic să sun la relații clienți și să verific dacă vor avans, depozit și cine mai știe ce surprize le-or mai veni în gând după ce fac comanda. Când duduia de la celalalt capăt îmi spune că pentru fidelitatea mea de 10 ani ca și client al companiei și pentru faptul că mi-am achitat facturile la timp, mă vor contacta cei de la departamentul ofertare cu o ofertă mai bună decât cea existenta pe magazinul online.

Așadar vorba aia: Nu da vrabia din mână pe cioara de pe gard!
Distribuie:
Tags : , ,

3 comentarii:

  1. povesti cum au toti oamenii, povesti care ne coloreza viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Serviciul relatii cu clienti de la telekom lasa de dorit. Eu chiar cred ca discutia a avut exact in felul asta pentru ca si eu m-am confruntat de multe ori cu "profesionalismul" lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca ati facut reclamație la protectia consumatorului....

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]