Posted by / marți, 20 martie 2018 / Niciun comentariu / , , , , , , , , ,

Oamenii toxici din viață noastră


    Când am auzit prima oară despre vampirii energetici am râs și am crezut că este o glumă. Asta se întâmpla cu mulți ani în urmă, între timp am mai deschis ochii și, nu numai că m-am convins de veridicitatea acelui fapt, ba mai mult, m-am lovit eu însămi de existența unor asemenea oameni. Necazul cu vampirii aceștia de îți sug energia e că nu o fac la modul intenționat, ci fără a-și da seama, dintr-un singur motiv, acela fiind răutatea. Există, din păcate, indivizi care sunt răi, invidioși și meschini, pur și simplu, oameni care se hrănesc cu nefericirea altor oameni. Am avut neșansa de a cunoaște oameni care jubilau la auzirea unor vești proaste și oameni de la care nu am auzit niciodată o vorbă frumoasă. Există, tot din păcate, oameni care se duc la înmormântările altor oameni, total necunoscuți lor, doar pentru a savura momentul și de a se bucura că ei sunt în viață și nu au avut ghinionul celor ce sunt la 6 metri sub pământ. Poate părea hilar însă aceasta este realitatea.



    Cunosc oameni care se bucură atât de tare de necazul semenului său încât îi sclipesc, la propriu, ochii de bucurie. Din punctul meu de vedere aceștia sunt adevărații acesti vampiri energetici. Acești oameni au tendința de a răci tot aerul dintr-o încăpere, prin simplul fapt că emană răutate. Pe acești oameni iubirea apropelui nu îi încălzește indiferent cât de tare ar proiecta cineva asupra lor acest sentiment. Căci acești oameni sunt găunoși și orice fărâmă de bunătate care ar fi răsfrânsă asupra lor s-ar pierde în minuntul următor prin fiecare por. Nu cred că un asemenea om poate fi salvat, genul acesta e rece, meschin și, de cele mai multe ori, prost. Fiindcă răutatea vine din prostie. Și nu mă refer aici, bineînțeles, la lipsa educației sau a culturii. Există un singur remediu împotriva acestor răpitori de bunătate și fericire și anume evitarea lor cât mai mult cu putință pentru că nu poți ține piept unor oameni care se hrănesc cu nefericirea altor oameni. Indivizii aceștia se bucură când un cunoscut are un accident, când copilul altuia e bolnav, când un amic a pierdut toți banii, când bunica altui cunoscut se îmbolnăvește, când mama altuia a decedat. De ce? Pur și simplu pentru că nu a avut el un accident și parcă e mai bine să aibă celalalt, pentru că copilul altuia e bolnav și al lui nu, pentru că el are bani și alții nu au. Acest tip de individ nu concepe că s-ar putea bucura pentru cei din jurul lui, i se pare imposibil, cred că nici nu are conceptul de fericire. Conceptul care îi guvernează viața este acela de a muri capra vecinului, nicidecum să se rănească la copită capra proprie. Este important să nu ai nici măcar contact vizual cu un asemenea om fiindcă îți va strica toată ziua. Niciodată nu va avea un cuvânt de apreciere la adresa cuiva, este întotdeauna vestitorul veștilor proaste, e primul care află tragedii, decese, demisii și nu va ezita să le împărtășescă tuturor. Zâmbește extrem de rar, râsul e mai mult cinic, spre zeflemitor.



    Am avut o perioadă din viață în care eram înconjurată numai de oameni de genul acesta și mă simțeam extrem de rău, la propriu, de la dureri de cap până la depresii ușoare. Mulțumesc cerului că s-au aliniat astrele și am evadat din cercul acela. Acum evit cât pot de tare să mai stau în preajma acestui tip de om, prefer să fiu considerată a fi un element antisocial, e mult mai sănătos decât să mi se impregneze în piele și în haine răutatea. Am ajuns la vârsta la care îmi permit să îmi aleg oamenii care mă înconjoară, am ajuns la vârsta la care e important să fiu lângă oameni buni și calzi care îmi fac lumea un soare. Așadar vampirii energetici există, din păcate nu sunt un basm, sunt un soi de Grinch ce fură bunătatea din oameni.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]