Posted by / vineri, 29 decembrie 2017 / 2 Comentarii / , , , , , , , , ,

Moda masculină


    În anul 2017 moda pare să mă depășească, trece în mare viteză pe lângă mine. Parcă nu mai țin pasul deloc cu ce se întâmplă în lumea asta. Nu știu dacă asta înseamnă că îmbătrânesc sau că lucrurile nu sunt tocmai cum ar trebui să fie. Aș vrea să cred mai mult în a doua variantă, nu mă încântă să fiu așa demodată de la nici 40 ani neîmpliniți. Nu mă deranjează faptul că moda evoluează, departe de mine acest gând, deși în materie de modă masculină nu prea ai ce mari schimbări să faci. Mă deranjează însă că parcă nu mai e nici o diferență între sexe, în ceea ce privește stilul vestimentar. Ia să vedem ce îmi supără ochiul când văd un bărbat îmbrăcat după ultimele tendințe.




    1. Jeanșii foarte strâmți pe picior. Nu contează că posesorul are un picior frumos, lucrat la sală sau că are membrele ca ale omului păianjen. De la adolescenți la holtei de 40 ani, bărbații poartă un fel de pantalon mai ceva ca un colant care nu mi se pare că ar fi prea flatant. Pe lângă faptul că pantalonii sunt foarte strâmți mai sunt și foarte scurți, lăsând dezgolită o gleznă ceva mai fină decât a unui pui de căprior. Glezna e lăsată liberă, spre a fi văzută, în mod intenționat, masculii purtând niște șosete de pantof sport care sunt foarte scurte. Alea nu mă supără, mă supără jeanșii aceia. Bărbatul parcă nu mai e bărbat îmbrăcat așa, e greu să mai faci o diferență între sexe. 

2. Tricourile la fel de strâmte, scurte și decoltate. Mai ales decoltate. Doamne iartă-mă, nu mi se pare nimic incitant să mă holbez la un bust de băiețel cu un tricou atât de decoltat încât i se vede buricul. Nici dacă iese părul de pe piept nu mi se pare frumos și înnebunitor. 

3. Brățări cu pietre purtate pe ambele mâini. Dacă o brățară, două, de argint, de piele, de metal mai merg, să ai mâna până la cot plină de brățărele cu pietre roz, albastru, turcoaz și verde e prea mult. Nu e nici o dovadă de masculinitate, dimpotrivă, un asemenea bărbat parcă își expune prea tare latura feminină. 




    4. Șosete cu șoricei. Mi se pare inadmisibil ca la un pantalon de stofă să porți șosetele acelea scurte de care spuneam mai sus, cu atât mai mult să porți șosete cu pinguini, văcuțe, șoareci sau alte orătănii. Indiferent cât ai fi de cool și de în pas cu moda, te rog frumos, te implor chiar, nu purta șosețelele unui copiluț de 5 ani. Îmi va fi extrem de greu să te privesc ca pe un bărbat adevărat, singurul sentiment ce ma vă încerca va fi acela de milă, te voi considera un copil neiubit, cu probleme emoționale multiple.

5. Forma sprâncenelor pensate milimetric. Nu de alta dar un bărbat pensat excesiv mă va complexa. Căci eu, câteodată, abia am vreme să îmi pensez firele crescute răzleț. Și când văd un bărbat pensat mai frumos decât aș fi eu, mă va roade și invidia. E normal, e corect să te îngrijești ca bărbat dar în momentul în care ajungi să îți stilizezi sprâncenele în felul acesta mi se pare exagerat. Tot la categoria aceasta intră și tunsorile ultra-moderne ce necesită ore pentru a fi pregătite și îngrijite. Bărbatul în 2017 nu se mai tunde, nu, asta nu mai e suficient. Înainte de a ieși din casă bărbatul anului 2017 își spală părul cu produse speciale, îl usucă cu un uscător la o intensitate nu prea mare pentru a nu îl arde, aplică un gel protector, îl întinde cu placa, îl stilizează cu gel, cremă sau fixativ, în funcție de tunsoare, stil sau perioada zilei în care se află. Din anumite considerente eu am părul scurt, ori atâtea proceduri executate de un bărbat mi se par amețitoare, m-aș pierde cu totul între atâtea produse de styling.

    În anul 2017 avem tendința de a deveni unisex, e posibil să fii pus în dificultate dacă privești o persoană din spate, nu știi dacă e femeie, e bărbat sau adolescent. Pe vremuri, vestimentar vorbind, bărbatul se deosebea de femeie. În anul 2017 bărbatul are tendința de a copia stilul de îmbrăcăminte al femeilor. Culmea, înainte era invers, femeile au revoluționat moda trecând la purtatul pantalonilor, obiect vestimentar destinat exclusiv bărbaților. Bărbatul anului 2017 mi se pare efeminat și sensibil. Presupunând că aș avea 17 ani și că mi-aș căuta un iubit în anul 2017 aș întâmpina o reală dificultate, cred că aș avea șanse mai mari să găsesc o femeie îmbrăcată adecvat decât un adolescent asemeni mie.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , ,

2 comentarii:

  1. Niste papagali, sper ca fiica mea sa nu se combine cu un papagal sa se combine un barbat !

    RăspundețiȘtergere
  2. femei sau barbati in poza?

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]