Posted by / luni, 18 decembrie 2017 / Niciun comentariu / , , , , , , , , ,

Idei de cadouri de Crăciun - Partea I


    Din punctul meu de vedere cel mai potrivit cadou de Crăciun este cel financiar, cu condiția să fie suficient de consistent încât să nu îl jignească pe destinatar. Nu aș putea spune că e chiar o glumă, mie îmi convine foarte tare să primesc bani, fiind astfel eliminată alegerea greșită a unui cadou. Soțul meu știe asta foarte bine, așa că e scutit de a alerga în zece mii de magazine în căutarea cadoului perfect. Eu îmi iau ce îmi place din suma primită, de menționat că nu mă jignește nici o sumă, el e mai mult decât fericit că a scăpat de goana după cadoul perfect. La aceeași înțelegere am ajuns și cu mama mea, îi convine la fel cum îmi convine și mie. Numai că nu toată lumea apreciază banalul și, poate jignitorul plic cu bani, așa că pentru aceștia, vrei sau nu, trebuie să găsești, dacă nu cadoul perfect, măcar unul să se apropie de gusturile celui ce îl primește. Cadourile de Crăciun se împart în: cadouri pentru bărbați, soț, iubit, părinte, cadouri pentru femei, soții, iubite, mame, cadouri pentru copii și cadouri pentru persoane din jur, fie prieteni apropiați, fie persoane cărora trebuie să le oferi un cadou, pentru că așa e conjunctura, că te simți obligat sau pur și simplu vrei să faci o bucurie unui om de lângă tine. 



   
1. Cadourile pentru bărbați. Cu siguranță cele mai potrivite cadouri pentru sexul tare sunt reprezentate de gadget-uri. Nu recomand a se achiziționa lucruri foarte scumpe, fără a avea cunoștință de specificațiile tehnice. Bărbaților le place să meșterească, să se simtă utili, să își bage nasul. Eu, pentru un bărbat aș lua: o aplicație interesantă, evident plătită, un gadget pentru mașină care să îi permită să își folosească telefonul în condiții de siguranță, cabluri cu întrebuințări multiple, încărcător wireless, boxă portabilă, o stație meteo mai performantă. În materie de îmbrăcăminte eu nu aș sfătui o femeie să aleagă, de cele mai multe ori femeia va sfârși în a alege un obiect vestimentar care o atrage pe ea, nicidecum ce ar purta bărbatul cu plăcere. Totuși, dacă vă încumetați să alegeți un obiect vestimentar, mergeți pe varianta sport, mai exact a pantofului sport. Cred că sunt puțini bărbați care ar refuza un articol sportiv, numai că trebuie să faceți ceva cercetări înainte. Pentru un cititor cumpărați cărți, de fapt cataloage ceva mai speciale, o istorie a mașinilor de epocă, a celor mai buni oameni din sport, a celor mai rapide mașini sau a celor mai performante avioane. Nu le luați lenjerie intimă, mi se pare lipsit de imaginație. Luați, mai degrabă, o carte de bucate ce conține mâncăruri numai din carne, cuțite performante de bucătărie, machete de mașini deosebite. Și, dacă chiar vi se pare că bărbatului căruia vreți să îi faceți cadoul nu i se potrivește nimic, până la urmă îi puteți da și o felicitare cu o sumă de bani. 



   
2. Cadourile pentru femei. Că e mama, că e iubita, sora sau nevasta nu îi cumpărați oale de gătit sau fier de călcat. Achiziționați-le pe acestea din fondul comun sau cu altă ocazie, nu recomand cadouri casnice nici de zile de naștere. Bijuteriile merg la absolut orice vârstă, cu condiția să fie dintr-un metal prețios, fie argint, sau, dacă bugetul vă permite, aur. Cred că a dărui diamante sau platină e cam mult, până la urmă Crăciunul nu e o sărbătoare a cadourilor. Eu, ca femeie, mi-aș dărui o istorie a modei, un catalog cu cele mai frumoase rochii din istorie, mi-aș dărui o piesă de lenjerie de la Victoria’s Secret, au niște modele mărime unică, se potrivesc fiecărei talii, nemaivorbind că punga aceea roz face toate paralele. Evident că soacrei nu am să îi iau chiloți, însă îi pot lua o geantă, un voucher la un salon de manichiură, la coafor. Iubitei îi poți lua pantofi, cu condiția să știi sigur că îi plac și că îi știi numărul. Mamei mele, dacă nu îi dau bani, îi iau cărți. Înainte de asta vorbesc cu ea, știu ce își dorește, le achiziționez din timp de la târgurile de cărți. Rimel. Rimel bun. Un fond de ten cu acoperire mare. Bb cream de renume. În mod clar femeilor le plac cosmeticele, creme de față, creme de corp. Nu luați femeilor creme anticelulitice, se vor simți jignite. Și, dacă chiar vi se pare că femeii căreia vreți să îi faceți cadoul nu i se potrivește nimic, până la urmă îi puteți da și o felicitare cu o sumă de bani.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]