Posted by / marți, 19 decembrie 2017 / 4 Comentarii / , , , , , , , , , , , , , , ,

Țara arde și Tudorel Toader se piaptănă prin Malaezia


    De câteva zile încoace țara fierbe iar. Se discută legile Justiției, nu se opresc aleșii noștri din discuții nici când e doliu național, probabil sunt zoriți tare de tot din spate să adopte mai degrabă legi făcute să favorizeze marii infractori ai țării, ca premieră în România ies magistrații în stradă într-un protest mut, șefii poliției afirmă că ceea ce se vrea făcut în țara asta este absolut inacceptabil și Tudorel Toader, nici mai mult nici mai puțin decât ministrul Justiției e plecat la plimbărică prin Asia. Nu mă leg de treaba asta, probabil omul avea agenda deja alcătuită și vizita în Asia era programată de ceva vreme. Ceea ce mă deranjează e că domnul Tudorel Toader, în plimbările sale prin Malaezia, s-a oprit să îi facă o vizită de curtoazie și lui Ionuț Gologan. Cum cine e Ionuț Gologan? Ionuț Gologan e un borfaș de prin părțile locului care a fost prins în 2012 pe aeroportul din Kuala Lampur cu nici mai mult nici mai puțin decât vreo 2 kilograme de droguri de mare risc.



    Pentru că munca e pentru fraieri, mi se întărește convingerea asta pe zi ce trece, asta ca o paranteză, domnișorul ăsta de Ionuț Gologan a considerat că e mai simplu să care 2 kilograme de ce dracului o fi cărat el acolo, să bage în spital niște tineri amărâți sau ăia chiar să crape, decât să se fi dus domnia sa la sapă. Probabil dacă nu le căra el o făcea altul. Chestia e că asiaticii ăștia sunt foarte drastici în ceea ce privește transportul de droguri așa că tânărul menționat mai sus a fost condamnat la moarte. Să îmi fie iertată caracterizarea dar am senzația că tânărul Ionuț Gologan e cam bou pentru că, mi-am adus aminte, că am văzut la un moment dat un filmuleț cu el în care râdea efectiv ca un bou. Să ma ierte Dumnezeu dar în fața morții parcă nu râzi așa a prost, îți faci un bilanț, faci pace cu tine, cu lumea, cu Dumnezeu. Nu, individul ăsta se amuza teribil că urma să dea ortul popii. Pentru tinerelul ăsta a făcut Tudorel Toader un popas la închisoarea din Malaezia, unde domiciliază sus numitul. Înțeleg că suntem datori să ne apăram cetățenii, să îi protejam dar demersul ăsta parcă vine într-o perioadă nu tocmai propice a situației politice din țară. Ce vrea Tudorel Toader? Să negocieze cu autoritățile malaeziene aducerea în țară a românului patrihoț Ionuț Gologan, urmând ca acesta să își ispășească pedeapsa în România, unde există, citez din Tudorel Toader “posibilitatea de a fi eliberat la un moment dat”. Am impresia că, în ultimul timp, tot ceea ce facem este să lăsăm liberi cât mai mulți borfași. Mi se pare de mare însemnătate ca tu, ministrul Justiției și al dreptății să te plimbi zilele astea prin Malaezia, cu scopul de a aduce un penal acasă, penal pentru care trebuie să plătesc tot eu taxele de a sta în închisoare. Mi se pare aberant că nu ți-ai scurtat vizita în Asia când magistrații sunt în stradă în marile orașe ale României. De ce trebuie să lupți taman acum să aduci un borfaș acasă? Nu e țara deja plină de ei?



    Ce a făcut Ionuț Gologan de merită vizita a însuși ministrului Justiției? Poate nu aș fi fost atât de revoltată sau poate chiar nu aș fi băgat în seamă știrea dacă aceasta venea într-un alt moment, nu în această clipă destul de tulbure când sunt discutate, analizate și refuzate niște legi ce țin tocmai de domeniul domniei sale. Se pare că, într-adevăr, Justiția e chioară de-a binelea, cred că Justiția trebuie dusă degrabă la oftalmolog și operată de urgență, căci ceea ce se petrece în România a devenit de domeniul penibilului. Nu vreau să fiu înțeleasă greșit, problema mea nu e traficantul ăla de stupefiante împins la cărăușia de droguri tot de sărăcie probabil, nu mă încălzește că va fi executat și nici nu îi doresc asta, problema mea e că țara arde și baba se piaptănă, baba fiind Tudorel Toader. Așadar propun să facem un fond, să alocăm resurse, bani, să ne mobilizăm într-o campanie și să ducem iubita noastră Justiție să o vindecăm la o vreo clinică din Turcia sau Viena pentru că am impresia că Justiția suferă de un cancer teribil.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , , , , , , , ,

4 comentarii:

  1. daca nu se ducea ziceam ca nu se implica statul roman, oricum acest individ si-a facut problem cu mana lui, o lectie merita iar tudorel, tudorele...tudorele degeaba ai invatat tu ca te-au prostit tare cei de la guvernare

    RăspundețiȘtergere
  2. sincera sa fiu nici nu cred ca baga cineva de seama ca, in preajma sarbatorilor, nu a fost vizitat Ionut Gologan :)

    RăspundețiȘtergere
  3. peste cateva luni se duce si la mazare ca prieten sau ca exilat

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]