Posted by / miercuri, 4 octombrie 2017 / Niciun comentariu / , , , , , , , , ,

Indemnizația care stârnește admirația


    De OLX numai de bine. Structurat pe categorii, varietate mare de produse, acoperire națională, ar mai fi fost nevoie de ceva note acordate vânzătorilor dar nu le poți avea pe toate. Una peste alta OLX e de ajutor când cauți ceva, de la mașini, apartamente, lenjerie, căței, pisici, șoareci de apartament etc. E greu să nu găsești pe OLX vreun lucru de care ai avea trebuință. Extrem de multă lume știe de OLX, la fel de mulți cred că au achiziționat și niscaiva lucrușoare prin intermediul aplicației. Și atunci nu mă dumiresc de ce au nevoie de o reclamă televizată. Am înțeles că reclama e sufletul comerțului, probabil le-a scăzut prestigiul, habar nu am. Așa că au conceput o reclamă. E de departe cea mai idioată pe care am văzut-o. Și o mai difuzează și la ore de maximă audiență, măcar să o vadă tot poporul cât e de tâmpită. Reclama le promite celor ce pun ceva de vânzare pe OLX să câștige o indemnizație de 10.000 RON. Timp de 46 secunde am rămas de-a dreptul stupefiată. Așadar, pe scurt, dintr-o tricicletă aurie coboară #bebebine, cu o suzetă de aur atârnată la gât, performând pe un rap tembel. Versurile sună cam așa: arunc un scutecel și vă zic un cântecel, mișcând din posterior chiar din cărucior, sunt un bebe mult prea bine când mă-mbrac în buline.....când intru-n părculeț parfumat la funduleț, toate mamele se-ntreabă cine-i bebele de treabă.... indemnizația stârnește admirația, indemnizația merită agitația etc.



    Bebe bine e realizat printr-un progrămel de la calculator și are o față mititelul, de te apucă groaza, e de-a dreptul înfricoșător. Pe lângă că e aidoma unui film de groază, genul acela de păpușă Chucky, copilul e un raper în miniatură. Are tot arsenalul: șapcă, pantaloni de trening, un lanț gros la gât de care atârnă o suzetă de aur, până și număr de înmatriculare la tricicletă are. Bebe cântă într-un părculeț cât e el de grozav și toată lumea din jur cade, să mă iertați, în cur de admirație. Bunicile rămân cu gura căscată,cred că din cauza șocului, copiii din parc, și ei au lanțuri mari de tot la gât, șepci cu cozorocul întors și ochelari de soare, uită să își mănânce înghețata, e o adevărată isterie fiindcă bebele de treabă a venit în parc. Și mă-sa pare că e mare admiratoare de rap, toată lumea în parc cântă, dansează, un adevărat spectacol. Repet, e de departe cea mai tâmpită reclamă pe care am văzut-o de-a lungul vieții mele și să mă credeți că am tot văzut reclame idioate, eram o pasionată a Nopții devoratorilor de publicitate. Chestia e că rămâi stupefiat, în momentul în care începe spotul publicitar nu îți mai poți lua ochii de la televizor. Indemnizația stârnește admirația ...la la la. Într-un fel e de râs, o fac chiar în timp ce scriu. Numai că, la o analiză mai atentă, te cam ia plânsul. Te ia plânsul pentru că un parc întreg e mut de admirație că bebe are un lanț uriaș la gât, te ia plânsul pentru că în parc mai sunt și alți copii care nu se joacă și ei ca niște copii normali, nu, copiii stau în niște mașinuțe din alea mici decapotabile, de jucărie, e adevărat, de costă cât un salariu minim pe economie. Și te mai ia plânsul pentru că realizezi că acestea au cam început să fie valorile.



    Nu ar fi rămas nimeni trăznit dacă bebe bine venea cu o carte după el și ar fi citit. Nici nu impresiona pe nimeni dacă făcea vreun calcul matematic, nici dacă rezolva un cub Rubik în mai puțin de 1 minut. Dar pentru că a venit cu o tricicletă aurie a înnebunit toată suflarea. Realizatorii spotului ăsta minunat de 46 secunde ar fi trebuit să se gândească de două ori înainte de a realiza rahatul asta. Nu știu dacă mamele invitate să pună ceva de vânzare pe OLX sunt impresionate, eu una, ca mamă nu sunt. Mi se pare aberant și stupid să pui niște copile de 5-6 ani să danseze ca în ghetou, mi se pare la fel de stupid să agăț niște lanțuri de 500 g de gâtul unui copil. Deși clipul s-a dorit să fie amuzant nu e nici pe departe, e doar un clip ieftin, realizat în parte la calculator, în parte cu niște copii și bunici care probabil au fost plătiți cu te miri ce. OLX, din păcate ai o bilă neagră în ceea ce privește responsabilul cu partea de publicitate.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]