Posted by / marți, 24 octombrie 2017 / 1 Comentariu / , , , , , , , , , , , , ,

Ce gândesc femeile vs. ce gândesc bărbații


    Gânduri femeiești într-un interval de 24 ore (sau chiar mai puțin)

    Aha, ia să vedem ce am de făcut azi. Să beau repede o cafea, să îmi smulg firele acestea de păr rebele care au crescut la sprâncene, să văd cum reușesc să scol copilul, trebuie să îl pregătesc de grădiniță. Oare o vrea să se spele pe dinți sau nu? Să îi pun ciorapi lungi sau șosete? Oare ce mă fac dacă o trage la grădiniță pe Bianca de coadă? Are limba engleză azi? O fi învățat ceva? Că nu vrea să spună nimic nimic. Hai, e timpul să îl scol. Doamneeeee, cât durează să se încalțe și să își pună hanoracul. Jur că nu mai pot și într-o bună zi am să fug în lume. Nu mai pot, efectiv nu mai pot. Hmmmm, mi-a sărit oja de la o unghie, să văd când naibii reușesc să mă programez la o manichiură. Părul ăsta stă ca naiba, ar cam avea nevoie de o tunsoare. Oare cu ce să mă îmbrac? Să îmi iau rochia aceea neagră sau m-am tot îmbrăcat în negru? Eh, rochie, de parcă am eu timp acum să caut ciorapi, pantofi. Hai că trag o pereche de jeans pe mine. M-aș farda. N-am timp, dau repede un bb cream. Trebuie să cumpăr și din ăsta. Haiii pui, hai odată, te rog frumos, o să întârziem și nu vreau să se supere doamna. Așa. Să vedem când naiba apuc azi să mă duc la cumpărături.



    Nici nu știu ce să fac de mâncare. Poate o supă cremă. Sau niște pulpe la cuptor. Cine știe ce bagă în puii ăștia de sunt așa grași. Numai chimicale. Că nici nu știu ce să le mai dau de mâncare. Oare mâine o ploua? Să îi scot ăstuia mic cizmele de cauciuc? Lasă, văd eu mâine dimineață. Ce o face Laura? Ia să o sun eu mai târziu, după ce las copilul la grădiniță. De fapt o sun când îmi iau pauza de masă, probabil atunci va avea și ea timp. Aș avea nevoie și de o geantă. Vaiii, am uitat, trebuie să mă duc să plătesc asigurarea obligatorie la locuință, factura la apă și gaz. De fapt de ce să mă mai complic?! Lasă că plătesc de pe telefon, că și așa am aplicație. Noroc cu tehnologia asta că nu mai trebuie să stai pe la coadă la fiecare furnizor de servicii. Cum le-o fi făcut mama pe toate? Eu, fără Pampers, cred că aș fi înnebunit, să tot stau să spăl, să usuc, să fierb și să calc scutece. Îți dai seama câtă muncă?! În fine, acum e mai bine. E mai bine pe naiba. Ce o fi făcut Dan ( soțul ) cu mașina? Să mă c...c și în ea de mașină că așa m-am săturat.....ba are nevoie de una, ba de alta. Dar e bună, e adevărat, te mai duci încolo, încoace. Ete fâs, de parcă ăia care nu au mașină nu se duc nicăieri? Ba se duc și ăia, iau trenul și se duc, că nu s-a născut nimeni în mașină. O să îl sun imediat și pe Dan, mă scoate din sărite și el. Mâine, când mă întorc de la serviciu trebuie să calc neapărat, am un morman, cred că nu le termin niciodată. Cică să nu țipi la copil. Cum să nu țipi, că simți la un moment dat că nu mai poți după ce îi spui de un miliard de ori, cu zâmbetul pe buze, să își strângă jucăriile.



    Zâmbetul ăla înțepenește în rictus și mai țipi, n-ai ce să faci. În seara asta să îl culc mai devreme, altfel o să fie obosit. Sau să fac o mazăre cu un piept de pui. Mda, cred că asta fac. Și seara poate o omletă cu brânză și ceva salată. M-am îngrășat. Ar trebui să fac mai multă mișcare sau măcar să mănânc mai puțin seara. Hai odată, autobuzul naibii, nu mai vine, am obosit și mă dor și picioarele. Să mă văd acasă, sunt așa obosită. Poate apuc să citesc și eu măcar vreo trei pagini azi. Sau poate am vreme să mă mai uit la hainele alea de iarnă. Că nu am avut timp să fac nimic nimic etc.

    Gânduri bărbătești într-un interval de 24 ore (sau chiar mai mult)

    Să vedem ce o avea mașina aia, că așa mă scoate din sărite. (Acest text e o glumă, cu siguranță și bărbații se gândesc la o multitudine de lucruri de-a lungul unei zile)
Distribuie:
Tags : , , , , , , , , , , , , ,

Un comentariu:

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]