Posted by / duminică, 1 ianuarie 2017 / Niciun comentariu / , , , , , , , , ,

Isteria cărţilor de colorat pentru adulţi

    Acum ceva vreme îmi aducea cineva la cunoștință existența cărților de colorat pentru adulți. Mi s-a părut drăguț când am văzut niște poze, am zâmbit îngăduitor și mi-am spus în sinea mea că trebuie să cam suferi de lipsă de preocupări ca să te apuci de chestia asta la maturitate, că asta este treabă de copii. Şi peste noapte parcă m-a lovit damblaua. Nu îmi pot explica ce s-a întâmplat exact în străfundurile minții mele fiindcă am început să-mi doresc cu disperare o carte de colorat. Am comandat una, într-o căutare febrilă pe net, auzind că este printre cele mai bune, am luat teapă, comandasem ca toanta o agendă anti-stres în locul cărții cu pricina. M-am necăjit, am comandat încă o dată, nu am mai găsit-o la reduceri dar am luat-o oricum. Am așteptat cu frenezie să îmi vină curierul. După care a început goana după creioane colorate, că doar nu puteam desena cu ale copilului; nu erau suficient de 'profi' pentru mine.

    Mi-am luat un set de creioane, 24 creioane. Şi am mai luat unele, că nu mi-au plăcut alea. Am ajuns la un total de 4 seturi de creioane colorate, două de carioca și un set de pixuri cu gel dintre care vreo 10 bucăți cu sclipici. Alea îmi plac cel mai mult. Mi-am mai comandat 2 cărți, am primit cadou una de la mama, am mai descărcat fișe de colorat de pe net, că deh, nu eram chiar mulțumită de ceea ce aveam. Am fost chiar înscrisă pe un site de socializare într-un asemenea grup, al iubitorilor de cărți și fișe de colorat. Acolo am văzut că există creioane de colorat de la 1400 RON în sus. Şi m-a luat invidia când am văzut așa ceva și că eu nu am. Şi m-a luat invidia când am văzut ce colorează ăia și cât de profesioniști sunt. Ca să pot colora liniștită și să am momentul meu de pace, cică aceste cărți ar fi anti-stres, am mai băgat ceva bani și în cărți de colorat, creioane și carioci pentru copil, că trebuia păcălit într-un fel, altfel nu aș fi avut nici o șansă să ma bucur de paginile cu pricina.

    Copilul din dotare a fost mai încântat să deseneze pe parchet și să își bage cariocile în urechi, nu a părut interesat de cărțile mele educative cu animale, fructe și legume. Nu mi-a fost de ajuns, de câteva zile mă tot uit pe un site care a ajuns să vândă multe, dar foarte multe chestii, mai nou și creioane colorate. Numai că mă enervează teribil, fiindcă dacă îmi voi comanda două seturi de creioane colorate, ajung să plătesc mai mult pe transport decât pe creioane în sine. Ȋn fine, le-am pus în wish-list, poate cine știe….

Am făcut o campanie atât de înverșunată în favoarea acestor cărți de colorat, că mai am câteva prietene care au prins și ele microbul ăsta. Care mai de care caută oferte la cărți de colorat. E drăguț să faci așa ceva. Se fac vreo 6 luni de când am acest nou hobby. Am apucat să colorez foarte frumos vreo 2 pagini. Ȋn rest nu am mai avut timp……

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]