Posted by / marți, 25 aprilie 2017 / Niciun comentariu / , , , , , , , , ,

Facebook: Infidelitate sau flirt nevinovat?

    Am certitudinea că într-un viitor nu foarte îndepărtat oamenii nu se vor mai cunoaște decât prin intermediul internetului. Deja lumea nu prea mai comunică decât prin intermediul internetului: avem Facebook, mesageria Facebook, WhatsApp, Instagram. Mesajele clasice, SMS-urile sunt din ce în ce mai puțin utilizate, probabil spre dispariție, odată cu dezvoltarea rețelelor de internet. Dar nu vreau să vorbesc despre evoluția tipurilor de comunicare ci de flirtul pe internet, mai exact pe Facebook, flirt ce poate conduce, sau nu, la infidelitate. Mă trezesc zilele trecute, alerg copilul prin casă să îl pun pe oală, pune-i masa, spală-te pe față ca tot omul, pun de o cafea. Așez copil la masă, iau telefonul în mână, deschid internetul să mai văd și eu ce noutăți mai sunt în zi de marți ( deschid și Facebook, ca tot omul obsedat de tehnologie). Bing! Sună mesageria de pe Facebook. 

- Cf?

Mă uit, primisem un mesaj de la un domn pe care nu părea să îl fi cunoscut vreodată. Mă mai uit o dată, aveam și niscaiva prieteni comuni, am zis că m-o cunoaște omul. De menționat că la poza de profil nu am vreo fotografie ravisantă, toată numai nuri. Recunosc că e puțin, dar foarte foarte puțin retușată poza. Bine, mai mult retușată. În fine, am o poză relativ drăguță. Dar odată ce ai trecut de vizionarea pozei se vede clar că nu mai sunt chiar în floarea vârstei, că am un copil, un soț (mai puțin prezent în toate pozele, dar e acolo). Arunc, cum spuneam, un ochi la profilul domnului, îmi sare în ochi o mândrețe de băiețel. Eh, zic în sinea mea, vrea omul să mă întrebe ceva. Așa că îi răspund. Îmi mulțumește că am răspuns, îmi trimite o poză cu un buchet de trandafiri și îmi spune că ar vrea să mă cunoască fiindcă sunt extrem de frumoasă. Evident că m-am simțit flatată chiar dacă am recunoscut exagerarea, fiind o persoană absolut normală doar cu o poză ceva mai reușită probabil. Nu am avut nimic împotrivă să mă cunosc mai bine cu domnul și în sensul ăsta l-am și întrebat dacă e în regulă cu soția lui, că mă gândesc că știa și ea că soțul mă consideră o femeie extrem de atrăgătoare. A fost sincer, a recunoscut că soția nu știa, ar fi fost chiar culmea, cum să mă gândesc la așa ceva, doar se vede că sunt o femeie deșteaptă. M-am umflat iar în pene și am continuat discuția, noroc că era copilul pe oală și aveam vreme. Oricum îi răspundeam cu intermitențe, că s-a și îngrijorat.

- Ai pățit ceva skumpyk? (a se citi scumpica, pentru cine nu e familiarizat cu limbajul)

Nu, nu pățisem nimic, doar că puneam copilul pe oală iar. Îl întreb pe domn de ce m-a ales el taman pe mine, că doar geme Facebook-ul de june din astea răpitoare și singurele. Eu știu că femeile de 40 ani au un anumit șarm dar bărbații cred că le preferă oricând pe celelalte, mai precis alea sub 40 ani. Îmi spune că el știe ce vrea , că sunt o femeie extrem de frumoasă, că el e sincer și deschis cu mine. Nu aveam nici un dubiu asupra calităților sale morale și am întrebat iar de nevastă, că dacă e așa deschis, mă gândeam eu că ar trebui să afle și soață. Cică, mda, doar în cazul ăla nu e sincer, în rest e. Nu primesc foarte des acest gen de mesaje dar primesc.Întrebarea e: e corect din punct de vedere moral să dai curs unor asemenea discuții? Adică oare se reduce totul la o simplă discuție prietenească sau trăncăneala asta tinde spre infidelitate? Sau chiar discuția în sine poate fi numită infidelitate? Să nu credeți că întreb pentru a-mi liniști conștiința, nicidecum.Întreb doar pentru că sunt curioasă dacă o discuție de genul acesta, începută cu CF, duce în vreo direcție. E posibil ca atunci când te simți neglijată în căsnicie sau relație să dai curs invitației de a vorbi cu un necunoscut? Pentru ridicatul moralului probabil nu e chiar un capăt de ţară să auzi ceva lucruri frumoase pe care nu le-ai auzit de vreme îndelungată. Dar granița între flirt și infidelitate cred că este extrem de ușor de trecut și cu urmări nu tocmai fericite. Măcar când sunteți abordate în felul acesta ar fi indicat să nu vi se adreseze cu apelativul skumpyk. Meritați un flirt cu potențial infidel mai de calitate.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]