Posted by / marți, 11 aprilie 2017 / Niciun comentariu / , , , , , , , , ,

Obiecte folositoare și mai puțin folositoare de la noi din casă

Lampa pentru unghii

    Întotdeauna am avut o relație de prietenie cu unghiile mele, am grijă de ele de pe la vârsta de 16 ani, am încercat toate soiurile de manichiuri, de format de unghie, de culoare și de tendințe în materie de manichiură. De la manichiura french, știți, aceea cu vârful alb care am înțeles că nu se mai poartă, până la unghii puse, cu tips-uri, lungi cât o zi de post. Acum am ajuns la o etapă în care îmi doresc să le am îngrijite și cam atât. A trecut vremea în care îmi permiteam să stau cu orele la salon, e mai important să petrec timp cu copilul decât să îmi articulez vreo manichiură mai elaborată. Dacă nu mi-ar plăcea în continuare multitudinea de culori probabil mi-aș da un lac incolor și aș termina povestea. Așa că, după multe încercări, m-am oprit la manichiura cu ojă semi-permanentă. Mă ținea câte 3 săptămâni, singurele dezavantaje fiind acelea că era posibil să te plictisești de culoare și faptul că unghia începea să crească. Și după ce m-am săturat să mă tot programez pe la saloane, având și un program destul de haotic, am zis că e timpul să iau eu problema în mână, că e mai sănătos. Și după îndelungi căutări mi-am achiziționat o lampă din aceea de manichiură, o lampă uv și 3 sticle de ojă de folosit cu lampa cu pricina, ojă 3 în 1, fără bază, top și alte minunății. Chestia e că dacă îți faci acasă o manichiură ca la salon îți ia destul de multă vreme până aplici toate straturile, de aceea am căutat oja aceasta semi-permanentă 3 în 1. 

Avantajele folosirii acasă ar fi: 

1. Costuri mai reduse decât dacă te duci la salon.

2. Timp economisit. Până te duci la salon , cât mai stai acolo, presupunând că e respectată programarea întocmai, trece destul de mult timp. Dacă ești acasă, cât timp stai cu degetele în lampă, mai dai un mesaj, mai faci o listă de cumpărături. 

3. Culoare extrem de vibrantă și de lucioasă. 

4. Rezistența ojei, net superioară ojei clasice care e posibil să sară chiar de a doua zi.

Evident că trebuie să enumăr și dezavantajele care, la o primă vedere chiar ,sunt multicele. 

1. Dacă nu ai o oarecare îndemânare în a mânui singură o pensulă de aplicat poate părea mai dificil fiindcă oja aceasta nu se aplică chiar de la baza unghiei. 

2. Lampa uv care, după părerea mea e posibil să nu fie chiar așa de lipsită de riscuri. 

3. În ciuda faptului că am achiziționat o ojă de top și producătorul susține că ține până la 2-3 săptămâni, chinuit m-a ținut vreo 10 zile, în condițiile în care am mai pilit eu unghia pentru a nu se vedea imperfecțiunea.

4. Curățarea unghiei. Aici e cea mai mare problemă a mea. Nu se șterge ca oja clasică. Trebuie aplicată o foiţă din aceea de staniol, stai vreo 15 minute și abia pe urmă oja poate fi îndepărtată. După ce ai dat foița jos le mai dai și o pilă pentru a le curăța complet, ceea ce mi se pare că distruge unghia destul de tare. 

5. Prețul unei sticle de ojă semi e destul de piperat. Dacă intenționezi să îți faci manichiura chiar ca la salon atunci e cazul să investești în mai multe produse. E destul de costisitor să îți cumperi toate culorile preferate.

Deocamdată eu am renunțat la a-mi face manichiura cu lampa uv, unghiile au devenit extrem de fragile, asta probabil în lipsa unei baze. Lampa zace undeva în casă, mi-am luat un produs fortifiant pentru unghii, probabil am să mai folosesc lampa când am vreun eveniment și vreau să am o manichiură mai de efect decât banalul lac. După părerea mea nu e un obiect de uz cosmetic indispensabil pentru o femeie. Manichiura asta semi ar trebui lăsată în seama cuiva care se pricepe, eu am să mă limitez la a-mi face singură unghiile cu banala și învechita oja.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]