Posted by / marți, 27 decembrie 2016 / 2 Comentarii / , , , , , , , ,

De la 1 mă apuc de slăbit


    Da, iar. De la 1 ianuarie, evident. Da, știu, știu că așa zic de fiecare dată pe 1 ianuarie. Şi de la fiecare întâi ale lunii. Da, da, știu că așa zic și de fiecare dată în zi de luni. Dar de data asta chiar vorbesc serios.

    Astăzi este 25 decembrie, am mâncat cam mult la prânz, e adevărat. Mda, și seara am cam sărit calul. Dar de pe 1 chiar mă apuc de slăbit. Am citit o dietă fantastică pe net. Cică dimineața să bei o apă minune, ceva cu lămâie, ghimbir și apă caldă. Şi pe urmă , la prânz să mănânci 2 ouă, seara încă un ou și începi să slăbești cum n-ai mai văzut. A doua zi bei iar apa asta minune, la prânz mănânci doar jumate de ou şi seara un sfert de sfert de ou. Sunt sigură că am să reușesc să slăbesc. Offff, ce mă mai strânge fusta asta.... sunt în vizită la niște rude și nu am putut să refuz salata asta de beouf pentru că eu sunt politicoasă și m-a învățat mama mea că nu e civilizat să refuzi. Şi de la 1 oricum mă apuc de slăbit.

    În fine, sper să slăbesc cu dieta aia. Şi mi-am luat și niște chestii, niște mici pastiluțe să mă ajute în acest proces de slăbire și detoxificare. Am luat așa: ceva să reduc edemele, ceva să îmi taie pofta de mâncare, ceva să îmi inhibe foamea, ceva care să îmi dea senzația de sațietate, ceva care să mă energizeze dacă mă bate gândul să fac și ceva mișcare, un gel anti-celulitic. Cică e fantastic: te dai cu el bine, bine, te înfășori în folie din aia alimentară ca un crenvurşti și dimineața ești slabă rău. Şi am mai luat ceva contra stării de rău și niște vitamine și ceva să nu mă deshidratez….. Cred că am să fiu foarte slabă după ce am să iau toate astea. Când intri într-un magazin cu produse de slăbit, de oricare ar fi el, că e farmacie, că e de genul celor cu produse naturiste, că e super, hiper, mega market, nu știi încotro să te îndrepți. Domne, sunt atât de multe “ceva-uri” din astea de slăbit, că ești debusolat, te învârți într-un univers de produse de slăbit care promit toate să te slăbească, să te facă mai frumos, mai bun și mai deștept. Oricum, am luat ce era mai bun. Bine, m-a şi costat ceva. Eh, mă rog, dacă o să fiu slabă ce mai contează?! Aşa… astea trebuie să le iau înainte de masă cu o oră, astea înainte de masă cu 39 minute, astea înainte de masă cu 15 minute, astea trebuie luate după masă după 25 minute și astea în timpul mesei. Ah, da, și mai le am pe astea de luat înainte de culcare și astea în timp ce dorm.

    Hai că nu e chiar așa de complicat. Ce bucuros o să fie soțul meu când o să mă vadă așa slabă. Lui nu i-am spus că am luat toate astea. Dacă le găsește și mă întreabă îi spun că sunt analgezice, și așa știe că am mai tot timpul o migrenă, de genul ăleia, știți voi: “dragule, nu pot azi, am o migrenă”.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , ,

2 comentarii:

  1. iti trebuie multa ambitie si disciplina. sper sa reusesti. succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi suntem ciupercute....asa ca suntem drăguțe si cand trec sărbătorile.

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]