Posted by / vineri, 23 decembrie 2016 / Niciun comentariu / , , , , , , , , , , , , ,

Eu sunt Shhaideh

    Nu-mi aparţine ideea ("Eu sunt Shhaideh!"), dar mi-a plăcut. De ce doar Dragnea să fie cel care şi-o asumă pe doamna Shhaideh? Aş putea şi eu. Adică, eu crescut în judeţul Constanţa, cu mulţi prieteni şi colegi de etnie (oricum nu ştiam în diversele momente de timp ce etnie au, că nu mă interesa, eram prieteni sau colegi), aş dori ca primul ministru să mă reprezinte şi pe mine.

    Aşadar, aş dori să nu conteze sexul, orientarea, etnia şi altele. Aş dori ca în faţa legii toţi să fie egali. În faţa DNA oricum sunt toţi învinuiţi... sau posibili... Odată cu dosarele s-a deschis o cutie a Pandorei. Însă, odata cu renunţarea la ideea unei reputaţii, deschidem alta, probabil ultima din lungul şir de prostii pe care cetaţenii le-au făcut după 1989. Să mă explic ...

    Se tot spune la televizor că un om nu ar trebui pedepsit pe viaţă. Chiar Dragnea a rostit-o şi a ţinut să facă o precizare ... "doar pentru genocid". Atunci, eu aş dori să vă pun următoarea întrebare: un violator, un pedofil, cam după cât timp ar putea fi din nou pe o poziţie cum ar fi director la un internat de fete. Să spunem că vecinul a omorât un om, cu cruzime. Vecinul face puşcarie şi se întoarce reabilitat în societate. Primeşte job, se comporta ca un om normal. Dupa câţi ani trecuţi de la faptă putem considera că avem încredere în el să lasăm copii în grija lui sau să umblam noaptea în compania acestuia. L-aţi vizita pe intuneric pe acest vecin? Inteleg, faptele cu violenţa sunt altceva. Ok, aveţi dreptate. Ce părere aveţi de un om care a furat bani. A lucrat la banca şi într-o zi s-a decis să scotă banii unui client care oricum avea prea mulţi... zicea el. Acum, omul face puşcărie, poate da şi banii înapoi şi se intoarce acasă. Dupa câţi ani îl punem din nou contabil la admnsitraţia blocului? Dupa câţi ani avem încredere să-i dam banii de întreţinere şi să-l lăsăm să se ocupe?

    Bun, acestea ar fi fapte cu prejudicii. Să luăm alt exemplu. Un om minte. Si pentru că minte în faţa legii, sub juramânt, omu' este şi el trimis la răcoare. Acum, omu’ n-a dat în cap, n-a furat. El se întoarce cu pedeapsa executată, cu vina asumată. Desigur, sunt convins că vă cuprinde un puternic sentiment de siguranţă în a-l asculta şi a crede tot ce spune. Clar, ar fi un prieten de nadejde.

    Toate exemplele nu au legătură cu etnia. Aşadar, nu contează. Ar trebui să conteze reputaţia, iar doamna Shhaideh pare a avea una buna. Şi totuşi şi-o leaga de cea a lui Dragnea. Da, ştiu, Dragnea nu a dat în cap, nu a furat. Are un dosar fabricat, desigur, ca toti condamnaţii, căci “puşcăriile sunt pline de oameni nevinovaţi”.

    Concluzionez. Eu vreau să fiu Shhaideh! Vreau să am un naş, martor, prieten, mentor sau cum s-o chema el care să aibă voie să facă orice. Eu vreau să stau în umbra unui om care se reabilitează când vrea el, un om care decide singur că deciziile judecatoreşti nu sunt corecte, deci nu are de ce să le considere pedepse.

Iar dacă îl vedeţi pe Chuck Norris, să-i spuneţi că este istorie!
Distribuie:
Tags : , , , , , , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]