Posted by / sâmbătă, 17 decembrie 2016 / 1 Comentariu / , , , , , , , , , ,

Nu poți face din rahat bici... dar poți face audiență

    Astăzi m-am decis să cred că la Antena 3 se mănâncă rahat. Destul am citit eu pe net, pe la Times New Roman sau Kamikaze… părea ireal. Dar oamenii turnătorului, un alt penal mai bun decât ceilalți penali, au făcut o “dudă”. S-au gândit să râdă de ministrul tehnocrat al sănătății folosindu-se de o înregistrare cu prietena acestuia. Pe tehnocrat nu îl cunosc, pe prietena lui da.
    Așadar, nenea Gâdea s-a gândit (probabil ca nu prea mult) să difuzeze o secvență (emisiunea din 12 decembrie 2016) în care prietena tehnocratului, specializată ca logoped, fostă prezentatoare și cu o mare pasiune pentru această meserie (în subsidiar vă spun și că iubește enorm copiii), făcea o glumă din faptul ca Nicușor Dan este “rârâit”. Tehnocratul practic lua o lecție de dicție în încercarea de a pronunța corect USR. Ce să vezi, tot platoul de la Antena 3 a considerat această întâmplare drept penibilă.

    Acum, sigur că este doar o chestiune de gust. Mie mi s-a părut amuzant. Pe alții putea sa ii lase rece. Ce m-a intrigat, și de aceea am decis ca Antena 3 mănâncă rahat, este că maestrul Gâdea, la o emisiune de analiză a rezultatelor votării de duminică, analizează un filmuleț cu doua persoane oarecum neimplicate în campania electorală… câți din voi ați văzut postarea? Pe Youtube pare a avea cam 120 de reacții…
    M-am gândit că o fi o chestiune personală. Poate ca Gâdea are ceva cu tehnocratul sau cu prietena lui. M-am gândit ca cineva din platou are ceva cu ei. Dar nu, oamenii doar mâncau rahat. Uitați-vă la emisiune să vedeți, mie mi se pare clar, mâncau rahat de nu se mai opreau. Urmărind scena, vă mărturisesc că nu am rezistat prea mult, am mutat pe alt canal, mi-am adus aminte de doua întâmplări diferite și totuși relevante pentru acești mâncători de rahat:
    - Prima întâmplare este când s-a bășit în emisiune Voiculescu (https://www.youtube.com/watch?v=Jvh2QPAjVZ4). A fost clar pentru toată lumea cine este fabrica de rahat. Omu’ nu numai că s-a descărcat dar a și afișat un zâmbet larg, satisfăcut și clar … el este șeful.
    - A doua întâmplare este de la prezidențiale, când într-o disperare de a o scoate la capăt cu românii care nu votau “roșul”, doamna Firea, actualul primar al Bucureștiului, transmite în direct că în Londra (parcă despre Londra era vorba, http://www.gandul.info/politica/12-000-de-romani-stau-la-coada-in-londra-gabriela-firea-le-transmite-ca-sunt-sectii-goale-in-diaspora-13569277?fb_comment_id=650634851730462_650796305047650#f39016841090184 ) se poate vota, că nu este nicio problemă și nicio coadă, evident pe niște imagini cu o stradă și o clădire care păreau precum spunea. Ulterior, s-a aflat că respectiva strada și clădire erau în afara Londrei, la o distanță considerabilă și că intervenția doamnei nu era decât o masă de rahat pe care o servea în direct, de una singură.
    Deci, ca o concluzie, mie mi se pare clar. Să facem orice, să spunem orice… doar audiență să fie. Și când (ne)inspiratul Cioloș își pune cizmele să coboare în mocirlă, ce să vezi, tot ei se victimizează că cică au fost jigniți. Mai mult, aduc în discuție publicul lor cel numeros și care cu fidelitate face audiența. Acestuia, publicului, nu am nimic să-i adresez pentru că este o problemă de alegere, chiar personală.
    Închei prin a răspunde deja posibilelor întrebări de genul “dar tu ce căutai pe Antene?” răspund că eram “în trecere”, luam pulsul, și dacă mă mai “întorc” pe acest canal sigur nu voi zăbovi prea mult… poate doar cât sa nu ajungă mirosul de rahat de la televizor până la canapea…

Vă salut!
Distribuie:
Tags : , , , , , , , , , ,

Un comentariu:

  1. cine se uita la antena 3 are creierul spalat de foarte mult timp, manipularea este normala acolo, cat mai multi manipulati pentru salarii si venituri neimpozitate cat mai mari. ca aia sunt platiti in bartere si pe drepturi de autor, scutiti de impozite si de tva ca doar ei sunt presa iar presa trebuie sa traiasca si sa manipuleze prostimea. Jos cu ei, scarbele naibii!

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]