Posted by / joi, 8 iunie 2017 / 4 Comentarii / , , , , , , , ,

8 artificii vestimentare care mă fac să mă simt irezistibilă

    La sugestia unei cititoare, deşi nu aş putea spune că sunt o persoană tocmai avizată, m-am gândit, după reacţiile avute în urma articolului referitor la femeia din România şi moda, să încerc să ofer câteva sfaturi cu privire la ceea ce ar putea face o femeie să fie mai chic, să aibă acel ceva care să scoată din anonimat orice gospodină, indiferent de vârstă. Am să încerc să alcătuiesc un top al celor mai preţioase articole vestimentare şi cosmetice, repet, strict din punctul meu de vedere, nu al criticului de modă, ci al femeii de 40 ani care nu îşi mai permite să se îmbrace ca la 20 ani dar nici ca la 70 ani. Articolele pe care le propun aici nu trebuie să fie achiziţionate neapărat din magazine de firmă, de renume sau excesiv de scumpe, oricare dintre ele poate fi cumpărat şi dintr-un magazin second-hand, fără a fi nici o ruşine. În asemenea magazine preţul este infinit mai mic şi e posibil ca şi calitatea să fie net superioară decât a unui produs cumpărat din magazine cu chinezării. 

    1. Cămaşa albă mi se pare indispensabilă. Nu trebuie să fie o cămaşă scumpă sau de firmă, doar materialul ar trebui să fie de o calitate superioară pentru a rezista la spălări multiple. Cămaşa albă merge la absolut orice, la jeans, la clasicii pantaloni negri, la fusta cloş, cu pliuri sau orice altă fustă doriţi dvs.

    2. Un colier mare, fie viu colorat, fie auriu. Merge de minune atât la cămaşa albă propusă mai sus cât şi la bluze, rochii, haine negre, cum probabil se cam îmbracă majoritatea femeilor. Colierul supradimensionat este fantastic, clar întoarce capete, o groază de femei vor admira ţinuta dvs.

    3. Ciorapii negri maţi, cât mai groşi. Eu, personal, 70 % din timp port genul acesta de ciorapi. Îi prefer în mod clar în favoarea celor negri sau culoarea pielii, subţiri. De ce? Fiindcă sunt extrem de rezistenţi, poţi să îi speli până nu mai poţi, se văd foarte bine pe picior, nu se duc firele după jumătate de oră de purtare. Ascund imperfecţiunile pielii, alungesc şi slăbesc piciorul dacă sunt purtaţi cu pantofi negri. Merg la fel de bine cu balerini, chiar din aceea ieftini, de 30 de RON perechea, cu condiţia să fie tot negri, cât şi cu pantofi cu toc. Spălaţi la mână ciorapii aştia ţin o veşnicie. 

    4. Geanta mare. Eu am vreo 3 genţi din acestea pe care le sucesc între ele. Îmi încape în ele jumătate de casă: portofel, încărcătoare, baterie externă, carte, pantofii de serviciu, altă bluză, caserola cu mâncare care nu e tocmai mică, un kilogram de roşii cumpărate în drum spre casă ( vă jur că nu glumesc). În ciuda faptului că sunt destul de mică de statură şi nu ar trebui să port genţi atât de mari, efectiv nu mă pot abţine. Mi se par absolut fantastice. În ţările ceva mai dezvoltate se numesc shopper bag, adică geanta cumpărătorului. Sub nici o formă nu aş renunţa la ele pentru a lua o geantă mai mică şi să mai car şi o sacoşă bonus. 

    5. Rujul rosu şi oja roşie sau transparentă. Rujul roşu se potriveşte absolut oricui, cu condiţia să fie aleasă nuanţa potrivită. Dai doar un rimel, ruj roşu şi eşti gata de ieşit, nu îţi mai trebuie nimic. Oja e de asemenea la fel de importantă. Te face să te simţi bine şi îngrijită. Eu am acasă o lampă uv şi îmi fac singură manichiura. Nu îmi place să merg la salon, pierd şi timp pe drum şi bani. Dacă vreau ojă roşie îmi fac manichiura cu ojă semipermanentă, mă ţine 2-3 săptămâni. Dacă nu am timp, chef şi nervi să îmi fac unghiile la lampă, dau un lac incolor pe unghii, are avantajul că nici nu se vede dacă sare de pe unghii. Lacul e ieftin, se găseşte la orice colţ de stradă.

    6. Coafura. Aici cred că trebuie investit măcar o dată. De fapt trebuie găsită o persoană avizată care să vă facă tunsoarea potrivită. Odată găsit stilul şi culoarea potrivite, rămâneţi acolo, fără a mai experimenta. Tunsoarea care vă avantajează schimbă extrem de mult aparenţa unei femei.

    7. Jeanşii potriviţi. Şi aici trebuie căutat destul de mult. Nişte jeanşi cu talie atât de joasă încât se vede lenjeria nu cred că mai sunt atât de potriviţi după 40 ani. Mie îmi plac blugii ceva mai scurţi, nicidecum elastici şi uşor decoloraţi. Şi ei merg de minune cu cămaşa albă şi geanta aceea uriaşă.

    8. Pantofii potriviţi. Cred că cea mai potrivită încălţăminte după 40 ani sunt balerinii, mocasinii şi pantofii aceia cu şiret, în genul celor bărbăteşti. Cred că adidaşii ar trebui purtaţi doar la o plimbare mai alertă, la sala de sport, la alergat. Nu mi se pare că un adidas purtat adaugă vreo notă de stil.

    Din punctul meu de vedere cred că acestea ar fi cele mai importante artificii pe care le poate face o femeie pentru a arăta bine, îngrijită şi a avea încredere în ea. Evident că fiecare îşi găseşte stilul personal însă obiectele vestimentare enumerate mai sus îmi conferă mie o oarecare stimă de sine, mă fac să mă simt bine în pielea mea şi ceva mai frumoasă decât sunt de fapt.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , ,

4 comentarii:

  1. Jenant...
    Eleganta si stilul nu au nimic de-a face cu ciorapii grosi si negri de bunica. "Poti sa ii speli pana nu mai poti" nu e vreo dovada de estetica.Rezistenta la 1000 de spalari e si sacosa din rafie... Ciorapii negri cat mai grosi sunt purtati doar de vanzatorii din piata, iarna (pt ca tin cald). Ti-ai imagina-o pe Coco Chanel intr-o pereche de ciorapi super grosi, mati si negri?? Indesati in balerini????
    Geanta mare a fost canva la moda. In afara trendului de moment o geanta mare sugereaza doar doua lucruri: dezorganizare sau buget redus. Dezorganizare- purtata de obicei de femeia care crede ca trebuie "sa aiba la ea" 6 pixuri, 3 pachete de servetele aproape terminate, cheile de la soacra, etc. Buget redus - daca nu ai bani sa iti cumperi posete pt ocazii si tinute diferite (office, week end, eveniment, shopping etc) iti iei 1-2 genti incapatoare, mari si te incurajezi singura ca merg "la orice", de la carat laptopul de job la carat jucariile copilului in parc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Putin probabil ca femeile care au un buget redus isi vor căra laptopul în geantă. La fel de Putin probabil sa te duci cu geanta în parc la locul de joaca. Dacă coco chanel ar fi trăit în 2017 cu siguranță ar fi purtat o pereche de ciorapi negri de 70 deni,chiar cu balerini. Nu vad nimic jenant în ceea ce e scris

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga doamnă,lucrurile de care vorbeam ma fac pe MINE sa ma simt bine, indiferent de bugetul meu. Și, de oameni,femeile din România își permit de puține ori sa achizitioneze geanta pentru shopping, office weekend ș.a.m. d. Am spus ca nu sunt un critic, repet, MIE îmi place să mă îmbrac așa.indiferent cate lucruri aș îndesa în geantă nu mi se pare nimic vulgar sau nelalocul lui. Dacă am chef sa am 3 pachete de servetele în geantă asta nu ma face mai puțin chic sau neinteresanta. Prefer ciorapii negri decât cei culoarea pielii pe care îi poți purta numai dacă ai un anumit tip de constitutie. Nu cred că mai e cazul sa repet ca e stilul MEU, dacă asta ma face sa ma simt bine în pielea mea mi se pare cel mai important

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur ca fiecare are stilul lui, doar ca aici e o contradictie. Si eu ma simt bine in trening sau pijama, dar nu as include asta intr-un articol cu titlul "trucuri care ma fac irezistibila". Comod si elegant nu sunt sinonime (desi pot fi concomitente).
    Ca sa nu fiu "neinformata", am intrebat barbatii din jurul meu ce parere au despre ciorapii grosi (negri sau orice alta culoare). Raspunsurile au variat de la "inteleg ca sunt caldurosi, dar arata prost", la "sunt de mamaie" sau "eu cred ca sunt preferati de grasute, pentru ca un picior frumos se va dori expus nu ascuns".
    Referitor la geanta mare, da, orice poate cara cu el orice isi doreste, de la pix la bormasina. Insa cand vad femei cu posete in care ar incapea doua pisici, care incearca sa gaseasca agenda/pixul/bricheta si asta inseamna cateva minute de cotrobait disperat prin geanta (si scos pe masa suficiente obiecte cat sa umple un dulapior) nu pot sa vad decat o persoana dezorganizata, care habar nu are unde si-a pus lucrurile/ce are la ea/ce i-ar trebui in ziua respectiva, un om imprastiat, probabil obosit si (deja) enervat de cautare. Nimic "irezistibil".
    Pe scurt, articolul este un ghid despre chestii de bun simt (cum sa fii curata, pieptanata, cat de cat ingrijita), dar partea cu "irezistibil" nu are sustinere.

    RăspundețiȘtergere

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]