Posted by / sâmbătă, 24 iunie 2017 / 1 Comentariu / , , , , , , , , , , , , ,

Calcanul de Laguna Verde

    Fiind o zi toridă în București am decis să merg la cunoscutul restaurant Laguna Verde. Nu am mai fost acolo dar am auzit povești frumoase și mereu când le vedeam reclamele pe DN1 îmi doream să ajung. Restaurantul se află în apropierea Bucureștiului în comuna Balotești, pe malul lacului. Locația este perfectă pentru a lua masa de prânz într-o zi caldă de vară. Ajunsă acolo pentru prima oară am fost impresionată de cum arată restaurantul dar și împrejurimile lui, dar din păcate totul se rezumă la o locație superbă și curată. Spun lucrul ăsta pentru că mâncarea lasă de dorit sau poate nu a fost cea mai buna zi a bucătarului. Cu siguranță a fost cea mai buna zi pentru ospătari care s-au gândit să redefinească verbal produse din meniu și să încaseze bani pentru asta. În afară de băuturi și antreuri absolut tot ce am încercat eu a fost prost gătit și cu multe semne de întrebare privind data la care au fost gătite preparatele. Nu vorbesc despre experiența celor cu care am fost la masă, dar pot spune că rămânând multă mâncare pe masa nimeni nu a fost încântat. 

    Pe scurt, am comandat un calcan pe plită cu garnitură de dovlecei și, în plus, o porție de cartofi la cuptor cu rozmarin. Cred că am făcut cea mai prostă comandă deoarece cartofii s-au dovedit a fi complet nereușiți fiind ușor încălziți pe exterior și reci pe interior. Acest lucru m-a făcut să cred că au fost fierți într-o altă zi și ușor trecuți prin cuptor când au fost comandați, adăugând doar câteva fire de rozmarin. Cu peștele a fost chiar amuzant pentru că peștele pe care l-am primit nu era nici pe departe calcan, era un pește cu oase mici și subțiri și mai avea și o coada ascuțită. Acest peste a fost vândut la preț de calcan și sub denumirea de calcan. Fiind nedumerită de forma și textura peștelui din propria farfurie l-am rugat pe ospătar să-mi spună cum se cheamă peștele pe care urmează să îl consum și care este costul preparatului. Surprinzător, mi-a spus că este calcan și că așa arată calcanul la Laguna Verde, prețul fiind cel din meniu, respectiv 60 lei. Am încercat să ii explic și chiar i-am arătat poze cu acest tip de pește dar el o ținea larga "dumneavoastră consumați calcan". Mai mult, a ținut să-mi explice că cel care îi aprovizionează le vinde acest pește sub denumirea de calcan. Stau acum și mă gândesc ce fel de clienți le trac pragul și câți consumă acel pește ca fiind calcan și câți se lasă înșelați. Pentru o zi de joi restaurantul era plin mai mult de jumătate și absolut toată lumea mânca. În încercările mele de a explica că nu am calcan în farfurie am încercat să iau legătura cu bucătarul șef dar nimeni dintre angajații de la vedere nu au dorit să îl cheme. Lucru care m-a făcut să cred că toți știau foarte bine că nu au servit calcan și au sperat ca lucrurile să rămână așa, iar eu să fiu un client care acceptă să consume orice fără a comenta. La capitolul desert tot catastrofă, clătitele erau reci și tari, nici urmă de clătita pufoasă și călduță dar au fost salvate un pic de dulceața de vișine.

    Am rămas cu un gust amar și-mi doresc ca toți consumatorii să reclame tot ceea ce nu le convine și să nu mai accepte tot felul de explicații mincinoase atunci când au dreptate iar cei care ocupă cu astfel de ciuguleli din buzunarul clientului să dispară din piață.

    Dacă cei care au această afacere nu au cunoștință despre minciunile care sunt servite la masa clienților acum este un moment bun să se informeze și să acționeze pentru că eu una nu cred că a fost doar un accident din cauza căldurii sau a unei proaste aprovizionări. O astfel de afacere care se bazează doar pe frumusețile naturii nu și pe calitatea serviciilor nu trebuie să prospere, ea trebuie să dispară. În același timp cred că este destul de dificil să angajezi personal în afara Bucureștiului dar pe cineva care să se asigure că lucrurile se desfășoară corect în propria bucătărie contra unui salariu decent sigur ar găsi. O astfel de persoană ar avea grija de reputația localului și ar aduce un plus de satisfacție clienților. 

    Un nou prânz cu siguranța în viitorul apropiat nu voi mai comanda acolo, poate doar o cafea așa pentru peisaj!

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , , , , , ,

Un comentariu:

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]