Posted by / marți, 5 septembrie 2017 / Niciun comentariu / , , , , , , , ,

Tatuajul cosmetic


    În urmă cu câțiva ani aflam de tatuajul cosmetic, sunt mulți ani de atunci, nu am avut curajul de a încerca până nu am văzut o cunoștință de a mea cu sprâncenele tatuate, căci asta m-ar fi interesat de fapt, nu desenatul buzelor sau conturul ochilor. Sunt o persoană cu un păr deschis la culoare, cu niște sprâncene amărâte, deloc vizibile care trebuiau vopsite în fiecare săptămână căci vopseaua de sprâncene nu ține absolut deloc și creionatul lor era o adevărată corvoadă, având în vedere că nu reușeam să le dau o formă decentă. Mă plictisisem de procedeul asta ca dracu’ de tămâie și tot mă bătea gândul de a încerca. Numai că în perioada de care vorbesc eu, de tatuajele acestea se ocupau tot artiști tatuatori, nu erau persoane specializate, care să aibă un curs de cosmetică sau ceva pregătire sau cunoștințe în ceea ce privește anatomia fiecărui individ în parte, proporțiile feței și așa mai departe. Văzusem la un moment dat pe cineva tatuat de o asemenea persoană total nepricepută și m-am îngrozit de-a dreptul: sprânceana era pur și simplu trasată cu o linie neagră albăstruie și mai era și permanent. Am zis că nu pot permite să se întâmple așa ceva feței mele.



    Și am văzut peste ceva vreme, cum spuneam, la o cunoștința, niște sprâncene minunat realizate. Evident că am întrebat imediat unde și le-a realizat și următoarea săptămână mi-am și făcut o programare. Procedeul în sine durează vreo oră și jumătate, maxim două. Se aplică o cremă anestezică, se pensează firele nedorite și se trece la desenarea propriu-zisă. Cred că unealta cu care se realizează tatuajul cosmetic e asemănătoare celei de tatuaj tradițional. Sub nici o formă nu e de dorit tatuarea cu culoarea negru chiar dacă părul este negru vopsit. Maro, maro închis, deschis sunt cele mai potrivite alegeri. Tatuajul cosmetic e realizat în straturile superficiale ale pielii, ține aproximativ un an, după care ar trebui refăcut. Tatuajul de sprâncene nu e permanent fiindcă odată cu vârsta intervin modificicări ale fizionomiei și e posibil ca sprânceana să nu mai fie unde a fost odată. Procedeul în sine nu doare, e resimțită o ușoară jenă, în funcție de toleranța fiecăruia, mie nu mi s-a părut cine știe ce, fiind și tatuată și având deja experiența aceasta a acului pe piele. Se vindecă în aproximativ o săptămână, se aplică zilnic o cremă protectoare, nu se rup coji, nu se udă, nu se trage de el. Cojile rezultate în urma tatuării cad singure, se mai șterg din când în când cu o dischetă de bumbac și cu crema aceea, eu am folosit atât Bepanthen cât și Baneocin, am înțeles că de fapt Baneocin s-ar folosi la tatuajul cosmetic spre deosebire de Bepanthen care e utilizat mai mult în tatuajul tradițional. După apariția tatuării clasice, a umplerii sprâncenei efectiv, căci așa se realiza tatuajul, s-a trecut la o tehnică mai avansată, aceea a desenării fir cu fir, care imită foarte bine sprânceana naturală. Deja la momentul acesta vorbesc de tatuaje realizate de persoane specializate care au făcut cursuri în domeniu, au mai citit câte ceva despre fizionomie și particularitățile sale.



    Sprânceana arată mult mai bine, îți dai seama destul de greu că e realizată artificial. Am înțeles că ultima fiță în acest domeniu ar fi o procedură numită air brush, nu am cunoștință cum se realizează încă dar urmează să aflu destul de curând, e cazul să împrospătez tatuajul actual. Pentru cine e potrivit acest tatuaj? Pentru femei care nu au sprâncene sau care sunt extrem de deschise și, cum am spus, vopseaua de sprâncene nu durează mai mult de câteva zile. Avantajul este acela că ai scăpat de nesfârșite vizite la salonul de cosmetică, te pensezi numai după forma dată. Pentru cine are niște sprâncene sănătoase acest procedeu e doar un moft, e suficient să își găsească o formă adecvată și pensate frumos nu prea mai au ce face. Mie mi se pare o invenție grozavă, sprânceana definește foarte bine o față și o pune în valoare foarte bine, nu mi se pare absolut deloc o procedură doar pentru pițipoance, am văzut femei trecute bine de prima și a doua tinerețe care au apelat la așa ceva și care arată extrem de bine și care datorită acestui procedeu și-au schimbat cumva întreaga fizionomie, în bine, evident.
Distribuie:
Tags : , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]