Posted by / vineri, 21 iulie 2017 / Niciun comentariu / , , , , , , , , , , , , , , , ,

Alba-neagra!!!

    Dacă există în România un post de televiziune pe care îl detest acesta este Antena 3, același sentiment îl am și față de România TV dar la ei chiar nu știu ce se discută pentru că au semnal slab și nu am cum să îi urmăresc chiar dacă aș vrea. Părerile mele nu sunt în acord cu multe posturi TV și totuși le urmăresc emisiunile dar la acest post TV, Antena 3, efectiv nu mă mai pot uita, iar dacă mă gândesc la cei care lucrează acolo mă apucă greața la propriu. Acum o scurtă perioadă, când am văzut știrea că omul de casă a lui Badea, respectiv Rache, o să ocupe un post de consilier lângă primul ministru al României am crezut că nu văd bine sau că este un pamflet marca Antena 3. Nu înțeleg cum se fac angajările la stat, nu pricep ce îl califică pe acest jurnalist să ocupe un astfel de post. Acest jurnalist se ocupa cu niște pastile TV și mai apărea ca și comentator politic în emisiunile de intoxicare ale populației moderate de Gâdea. În ultima lună 4 persoane, care cel puțin pe mine mă scot din sărite, au fost puse în posturi cheie respectiv, fosta soție a lui Jorge (pentru cine nu știe vedetă națională cu ghilimele) pe nume Alina, actualul soț al acesteia pe nume Laufer, Rache şi Rozalia. Aceste 4 persoane sunt în funcții publice și au muncit foarte mult pentru asta, iar aici aceleași ghilimele. Rache a scuipat venin în oricine îi cerea Badea, Gâdea sau patronul pușcăriaș; Alina și-a arătat nurii și și-a povestit viața revistelor de scandal iar ministru Laufer a pozat pe unde a putut și și-a etalat corpul oriunde a avut ocazia citind comentarii și emițând păreri despre corpul perfect într-o lume perfectă. Din punctul meu de vedere acești 3 oameni chiar nu au conduita morală să se afle în posturile în care au fost promovați. Eu una nu aș putea să stau și să le ascult ideile, iar dacă ar veni vorba să fac ce-mi cer ei cred că m-ar bufni râsul și i-aș întreba dacă este o farsă iar prin apropiere se află o camera ascunsă. Ultimul post de angajat la stat care m-a făcut să cred că partidul PSD se joacă cu viețile românilor este un post de consilier ocupat de fiica unui bulibașă pe nume Rozalia. Eu înțeleg că minoritățile trebuie integrate dar este puțin cam mult pentru moment și în plus minoritatea din care face parte îmi lasă impresia că nu dorește să fie integrată.

    Ce oameni importanți avem în faţă și cum stam noi pasivi și doar comentam care pe unde apucam situația actuală. Ne mulțumim să dam un like sau să comentam sub anonimat. Acum câteva zile cineva-mi spunea că Dragnea, ca și Băsescu, se înconjoară de oameni proști pentru a nu pierde puterea iar dacă oamenii aceia nu sunt proști să fie măcar șantajabili. Eu cred că mai sunt și niște datorii de plătit pe care partidul fenomen, PSD, dorește să le plătească la vedere și nu cu proprii bani. România este plina de oameni valoroși, care au discurs, care au învățat și s-au instruit toată viața dar acești oameni nu sunt aleși în astfel de posturi. Posibil că aceștia să nu dorească să se asocieze cu actuala clasă politică dar trebuie încercat să ajungă acolo. Nu ai cum sa faci o cariera în cancanuri și apoi sa te prezinți la minister sau la orice altă instituție importantă îmbrăcat office și să dai directive sau să emiți păreri cu privire la starea României sau a bucureștenilor. Nu se potrivesc lucrurile. Politicienii aleși, au fost aleși și i-am trimis acolo în parlament să formeze guvernul și să se asigure de bunul mers al treburilor statului, dar aceste păpușele (de ambele sexe) nu au fost alese, au fost angajate în posturi cheie pur și simplu pentru plata unor datorii sau pentru ușurința cu care pot fi ei manipulați. Pe banii poporului nu poți angaja niște vedete de tabloid, nu poți angaja fără a exista un minim de decenta în viața publică, nu poți angaja pe cineva care și-a petrecut ultimii ani etalându-și viața sau râzând de alte persoane. Funcțiile cheie trebuie ocupate de oameni care au studiat și și-au construit o cariera, oameni vizionari, diplomați și cu o conștiință curată. Momentan avem primari cu o reputație îndoielnică, miniștrii care și-au dat singuri note de corigență, miniștrii care au făcut multiple greșeli în funcții de conducere, miniștrii care au condus reviste tabloid, șefi de cabinet cu restanțe la bugetele statului dar și mulți, chiar foarte mulți oameni care pur și simplu nu prezintă încredere prin simplul fapt că nu pot demonstra prin fapte că au intenții bune.

    În concluzie este ca la jocul alba-neagra, doar că nu așa cum era jucat jocul în Grecia antica, ci așa cum este el jucat, respectiv fără onestitate!!!

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]