Posted by / duminică, 23 iulie 2017 / Niciun comentariu / , , , , , , , , ,

Cască ochii când rezervi pe Booking

    Spuneam săptămâna trecută că m-am hotărât să plec la Balcic, aşa, o fugă, un mini-concediu neplanificat. Şi cum foarte rar contactez agenţii de turism , planificându-mi vacanţele de una singură, am apelat, şi de data aceasta, la prietenul Booking. Nu am nimic să îi reproşez, din moment ce fac rezervări prin intermediul acestui sistem înseamnă că îmi convine. Ceea ce îmi place foarte tare şi ceea ce cântăreşte foarte mult în alegerea hotelului la care voi sta sunt comentariile celor ce au fost acolo şi prin intermediul cărora îţi poţi face o idee dacă hotelul e ţeapă sau nu, dacă e ceva de capul lui,repere privind locaţia, preţul şi aşa mai departe. Recunosc că de cele mai multe ori am făcut rezervări la hoteluri din România, rezervări fără taxă de anulare, condiţii speciale şi alte chichiţe de genul acesta. Aşa că acum, în Bulgaria am recurs tot la ajutorul Booking. Am găsit repede o pensiune frumuşică, ieftină, cu piscină, ceva mai departe de mare dar am zis că la banii ăia merge. Toate bune şi frumoase, rezervare confirmată, în două zile urma plecarea. Numai că taman cu două zile înainte mă contactează domnul Ivan şi îmi spune că are o problemă de familie şi nu mai poate să onoreze rezervarea cu pricina, internând-o pe mama dânsului. Asta e, zic, ce era să fac?! Nu te pui cu situaţii din astea. Dacă era vreun hotel de renume poate aveam o reacţie, aşa, domnului Ivan nu prea aveam ce îi face decât a îi lua boii de la bicicletă. Şi m-am apucat la 2 noaptea să caut un locuşor de înnoptat pentru întrega familie. Nefiind familiarizată cu poziţiile hotelurilor din Balcic, am căscat ochii destul de multişor. În cele din urmă am ales un complex de apartamente, frumos foc, cu piscină, bucătarie, ce să mai, luxul suprem. Nu era nici chiar atât de scump, am zis că am făcut afacere. Am rezervat, mi s-a confirmat, numai că nu citisem chiar tot înainte de a face rezervarea. Pe lângă preţul cu pricina mai trebuia plătită şi o taxă pentru curăţenie, un depozit de vreo 100 euro, başca că era şi la mama dracului faţa de plaja, eu cu copil fiind şi fiindu-mi destul de greu să merg cu el până la mare în fiecare zi. Pe la 4 dimineaţa parcă nu aveam linişte şi am început să caut şi altceva. Evident că am găsit un hotel mult mai convenabil, nu chiar luxul de acolo, dar de bun simţ, şi la vreo 200 m de plajă şi cu mic dejun inclus. Am făcut rezervare şi aici, cu gândul să o anulez pe precedenta. Numai că acolo nu puteam anula decât cu penalizare, respectiv o noapte de cazare. Tot e bine, că am înţeles că sunt hotelieri cărora trebuie să le plăteşti absolut toate zilele de cazare în cazul unei anulări. Din fericire, Booking are posibilitatea de a cere anularea unei rezervări la nişte costuri ceva mai mici sau chiar gratis dacă dai un mesaj proprietăţii în care îi menţionezi motivele importante sau mai puţin importante pe care le-ai avut de ai purces la anulare. Aşa că am dat şi eu mesaj proprietăţii, specificând că nu era trecută în prezentare distanţa până la mare, lucru total adevărat, era trecută doar o locaţie pe hartă dar necunoscând oraşul nu puteam aprecia exact locaţia. Am aşteptat răspunsul proprietăţii până a doua zi, deja mă resemnasem că voi plăti taxa aceea de penalizare însă cei responsabili au fost drăguţi şi mi-au permis anularea fără penalizare, în ciuda faptului că nu ar fi fost un motiv destul de serios cel invocat de mine. Evident că îmi asum în totalitate faptul de a nu fi fost chiar corectă şi nu ar fi fost nici de supărare dacă aş fi plătit căci necăscând ochii suficient de bine asupra tuturor condiţiilor de rezervare nu aş fi fost în măsură să mai emit şi pretenţii. Le mulţumesc hotelierilor că au fost îngăduitori însă trebuie căutat fiecare chiţibuş când faci o asemenea rezervare. Mi-am învăţat lecţia, cu siguranţă am să mai apelez la Booking însă, cu lecţia învăţată, să fac rezervarile în momentul în care am siguranţa că am să mă şi duc acolo sau măcar fac nişte rezervări cu nişte condiţii de anulare care să îmi convină.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]