Posted by / luni, 6 martie 2017 / Niciun comentariu / , , , , , , , , ,

Firmele de curierat

    Fiind o persoană destul de ocupată și neavând timp să umblu din magazin în magazin când am nevoie să achiziționez câte ceva, îmi fac cumpărăturile, ca de altfel din ce în ce mai multă lume, din mediul online. Și, în proporție de 70% aleg livrarea la domiciliu, exceptând cazurile în care vânzătorul online are un sediu în drumul meu și atunci le ridic personal. Treaba nasoală însă, legată de cumpărăturile astea online, e că trebuie să apelezi la o firmă de curierat. Și începe să devină din ce în ce mai enervantă discuția cu curierul, indiferent de ce la firmă ar fi el. În afară de o singură firmă de curierat care are bunul simț de a-și fi achiziționat o aplicație care te informează de la ora 9 dimineața ,printr-un sms, numărul de telefon al curierului care urmează să îți livreze coletul, nu mai face nici una așa. Mi se pare extrem de bun simț să îmi dai numărul de telefon al omului ăla fiindcă îl pot contacta eu și, dacă am un program mai ciudat, pot dialoga cu el, în așa fel încât să ne sincronizăm programele, spre folosul fiecăruia. Din nu știu ce motiv, toți curierii aleg să vină la ora 10-12. Nu știu câte persoane sunt acasă la ora aia, înțeleg pe deplin faptul că și curierii sunt oameni și trebuie să își facă treaba în același interval orar ca și restul omenirii. Și că ar veni la ora 12 poate nu e chiar așa o problemă, că dacă ai ști din timp, mai lași banii la un vecin, mai rogi pe cineva să îți ia coletul sau faci cumva să ajungi mai devreme de la locul de muncă. Dar, din nefericire, te trezești că te sună curierul, îl întrebi cam pe la ce oră vine și dânsul îţi comunică că el a și venit, e în faţa ușii și, ce să vezi, surpriză, nu răspunzi la ușă. Păi sună-mă nene măcar cu jumate de oră înainte măcar, poate am vreme să fac cumva să îmi iau pachetul de la matale că nu am nici un interes să te plimb pe tine și vreau să îmi iau și eu cumpărăturile în primire. M-a mai sunat odată un nene din asta, exact la fel, șucărit tare că nu sunt acasă, în condițiile în care specificasem între ce ore să vină și că solicit să fiu contactată înainte. Întâmplător nu eram foarte departe de casă, eram cu copilul la plimbare, ia repede copilul de o aripioară și fuguța acasă, că omul era și tare nerăbdător să ajung, că nu avea unde parca. Acum vreo săptămână, comandând niște cosmeticale de pe net, am specificat la fel de clar, că doresc să fiu contactată înainte. La ora 3 mă sună curierul, îmi zice că e la intrarea în bloc și că nu răspunde nimeni la interfon. Nu răspundea, normal, că nu era nici dracu' acasă. Îl rog să vină a doua zi, cică nu poate, că nu muncește. Pai să îl lase la un coleg, că nu cred că era singurul șofer din firma aia. Nu l-a lăsat, l-am sunat, tot eu, peste vreo 2 zile, mi-a spus că nu poate sub nici o formă să vină decât la ora 3. Am făcut pe dracu’ în patru să fiu acasă la ora 3, ce doamne iartă-mă era să fac?! Dacă se supăra domnul cu livrarea pe mine?! Am mai avut o situație din asta minunată în care am comandat de pe net o hotă și o plită. Mă sună curierul ,îmi spune că a ajuns și mă roagă să vin în faţa blocului să mi le iau pentru că el nu își poate încuia ușa la mașină și nu poate să lase mașina așa. Hai să zicem că poate, poate m-aș fi dus dacă era altceva de luat și dacă nu aș fi avut în grijă propriul copil în vârstă de 6 luni. Îi explic domnului situația, îi explic că sunt femeie și că nu am cum dracului să car singură o hotă și o plită, nemaivorbind de faptul că aș fi lăsat singur copilul în casă. Îmi repetă că nu i se încuie mașina și mă roagă să găsesc pe cineva în bloc care să stea cu copilul și să mă ajute să car produsele comandate. Eeeee, și în momentul ăla, evident că am crezut că mă lovește damblaua . Domnul a venit în cele din urmă să îmi aducă ceea ce am comandat . Recunosc însă că acesta a fost singurul moment în care un curier a dat dovadă de atâta tupeu și nesimțire. Nu știu în ce condiții se angajează băieții ăștia, îmi dau seama că nu e tocmai ușor să lucrezi cu oameni dar cred că un minim de training ar fi necesar. Probabil singura cerință la angajare este prezența permisului de conducere . 

    Rog așadar, respectuos, patronii firmelor de curierat să investească într-un progrămel sau în personal de secretariat care să gestioneze cumva comenzile și în momentul livrării să îți pună la dispoziție, contactele celui ce urmează să facă livrarea. Presupunând că clientul ar avea o cerere mai specială, ar avea posibilitatea să discute direct cu livratorul. Mulțumesc anticipat tuturor firmelor de curierat.

Distribuie:
Tags : , , , , , , , , ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole recente

[3][recent][recent][Articole recente]

Cele mai vizualizate articole

Facebook

De citit

[4][promovate][featured]